„Škoda Electric protrolejbusy vyráběla elektrovýzbroj a zajišťovala kompletní montáž ve svémplzeňském podniku. V Plzni se také uskutečnila i část testování a homologačníchprací. Hodnota kontraktu pro Škodu Electric se pohybovala na úrovni více než400 milionů korun."
Říká PetrKasenčák, vedoucí obchodního útvaru Škoda Electric.
Novinka pro Bolognu je osmnáctimetrový kloubový trolejbus na bázi karosérie Iveco Crealis Neo, který je vybaven optickým naváděcím systémem pro usnadnění ovládání vozu pří zajíždění do zastávek. V rámci tohoto projektu je unikátní premiéra dodávky diesel elektrického agregátu pro nezávislý pojezd splňující nejnovější emisní normy EURO 6. Toto zařízení o výkonu 100kW je součástí dodávky. Vozy také disponují klimatizaci salónu pro cestující.
„Bologna je jeden znejvětších provozovatelů trolejbusů v Itálii, v současnosti jich provozuje vícenež pět desítek a dochází k rozšiřování systému trolejbusové dopravy. Celý italský trh je pro nás velice zajímavý, celkem v patnácti městech trolejbusy sloužía řada dopravních podniků se chystá obnovovat svůj vozový park či stavět novétrolejbusové linky. Díky úspěšným lokálním zakázkám, jako jsou projektytrolejbusů právě pro Bolognu, ale i pro Řím nebo Cagliari, bychom rádi uspělis našimi moderními vozidly i v dalších městech v Itálii.“
Dodává Petr Kasenčák.
Škoda Electric je největším evropským výrobcem trolejbusů. Široká nabídka této firmy, která je podpořena vlastním výzkumem a vývojem,
umožňuje vyjít vstříc nejen požadavkům zákazníků u nás, ale i ve světě. České trolejbusy jezdí ve zhruba třiceti zemích světa – v Evropě, Asii a severní Americe. Kromě tradičního vývoje a výroby trolejbusů představila Škoda Electric několik typů nových bateriových elektrobusů a v posledních několika letech také například hybridbus. Společnost se zabývá konceptem ekologických vozidel dlouhodobě a je synonymem pro ekologickou bezemisní dopravu.