Peugeot v ČR v květnu zdolal pětitisícovku - nejrychleji ve svojí historii

Prodejní výsledky značky Peugeot v ČR jsou v letošním roce vynikající a velice konstantní. Ve všech z pěti uplynulých měsíců buď překročily, nebo se těsně přiblížily hranici 1 000 registrovaných vozů.

Cílená propagace v Plzni

Prodejní výsledky značky Peugeot v ČR jsou v letošním roce vynikající a velice konstantní. Ve všech z pěti uplynulých měsíců buď překročily, nebo se těsně přiblížily hranici 1 000 registrovaných vozů. V celkovém součtu tak od začátku roku ke konci května dosáhly 5 014 osobních a lehkých užitkových vozů registrovaných na českém trhu a zajistily tak značce Peugeot další rekord. 

V měsíci květnu registrovala značka Peugeot v České republice 786 osobních a 232 lehkých užitkových vozů (celkem 1018). S tržním podílem 3,56 % obsadila 7. příčku v žebříčku automobilek.

Ne každý měsíc trhá rekordy, a to je případ i letošního května, který se prodejně nevyrovnal tomu loňskému. Nicméně po pět dosud uplynulých měsíců jsme vykazovali stabilně dobré prodeje a v konečném součtu těchto pět měsíců přineslo rekordní výsledek. Je to poprvé v historii značky Peugeot v ČR, kdy se nám už v květnu podařilo přehoupnout se přes hranici 5000 registrovaných vozů,“ komentuje výsledky Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Celkově za prvních pět měsíců roku 2017 registrovala značka Peugeot v ČR 5 014 vozů, z toho 3893 kusů představují osobní vozy s tržním podílem 3,30 %  a 1121 kusů lehké užitkové vozy, jejichž tržní podíl 15,01 % znamená pro Peugeot vedoucí pozici na českém trhu LCV. Největší zásluhu na tomto prvenství má model Peugeot Boxer - dlouhodobě nejprodávanější užitkový vůz v ČR. Z osobních vozů drží postavení bestselleru model Peugeot 2008, který letos dominuje kategorii malých SUV v ČR.

7. příčka v žebříčku automobilek

Celkový tržní podíl značky Peugeot v ČR dosáhl v letošním roce 4,0%, což odpovídá 7. příčce v žebříčku automobilek.

Dobrý prodejní trend hodláme udržet i v následujících měsících a vše naznačuje tomu, že jsme na dobré cestě, protože v květnu jsme evidovali 1181 nových objednávek, tedy o 13 % více než loni. Výrazný podíl na tom má probíhající Peugeot Emotion Day, kde jsme za první měsíc akce realizovali 2240 testovacích jízd.“ dodává Marco Venturini.

Peugeot Emotion Day potrvá až do 28. června. Na každý z 21 květnových dnů, ve kterých se Peugeot Emotion Day konal, připadlo více než 100 uskutečněných testovacích jízd. Největší zájem je o Auto roku 2017 – nový Peugeot 3008 - a dále také o nový Peugeot 5008. Přestože toto sedmimístné SUV ve většině evropských zemí ještě nebylo uvedeno, celosvětově registruje už více než 7 000 objednávek. První dodávky českým zákazníkům proběhnou v září.

Tip pro fanoušky nových automobilů

Pokud jste fanouškem automobilů značky Peugeot ale i všech ostatních vozů různých značek a zajímáte se o automobilový průmysl, doporučujeme vám navštívit e-magazín o nových autech www.autonewsletter.cz. Jestliže patříte mezi prodejce automobilů a sháníte webovou aplikaci pro správu zakázek, navštivte stránky www.autoklient.cz.

Autor: Kateřina Štveráková Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka