Přispívá VZP na Venušiny kuličky?

Zajímá vás, jestli VZP poskytuje příspěvek na nákup Venušiných kuliček? Přečtěte si zajímavé otázky a odpovědi z call centra nejsilnější tuzemské zdravotní pojišťovny!

Cílená propagace v Plzni

Od února 2015, kdy VZP zavedla pro své klienty nové call centrum, vyřídili jeho pracovníci již více než 650 tisíc telefonických a na 130 tisíc e-mailových dotazů. Souvisí to i s tím, že od května se o dvě hodiny prodloužila pracovní doba call centra.

Nejčastěji se v uplynulém roce na lince 952 222 222 lidé ptali na zdravotní péče, platnost a výměnu průkazů pojištěnce či třeba na finanční příspěvky, které VZP nabízí svým klientům na prevenci.

Nechyběly ale ani kuriózní otázky, z nichž šla občas operátorům hlava kolem. Na co se tedy klienti také ptali na call centru nejsilnější tuzemské zdravotní pojišťovny? Tak například:

  • Poskytuje VZP příspěvek na nákup Venušiných kuliček? (Nikoliv, na erotické pomůcky pojišťovna nepřispívá).
  • Proplatí VZP nákup značkové teplákové soupravy, kterou bude klientka používat při kojení? (Na pomůcky ke kojení sice VZP příspěvek nabízí, ale jsou jimi míněny např. odsávačky mateřského mléka, laktační pomůcky, prsní vložky aj.)
  • Co mám dělat, když lékař chce, abych mu přinesl průkaz pojištěnce, ale vy říkáte, že je nepřenosný? (Nepřenosný v tomto případě neznamená, že by klient musel mít průkaz uložený doma a nesměl ho nikam přenášet, ale že platí jen pro konkrétní osobu, na jejíž jméno byl vystaven.)
  • Mám nárok na preventivní prohlídky u zubaře, i když už nemám vlastní zuby? (Ač to možná mnohé překvapí, na preventivní zubní prohlídku by měl chodit i ten, kdo už nemá ani jeden vlastní zub. Lékař totiž prohlédne celou dutinu ústní, kde může objevit např. i přednádorové změny apod.)
  • Půjčuje VZP peníze na ošetření zubů a na jaký úrok? (Pokud nejsou konkrétní stomatologické výkony zařazeny do seznamu výkonů hrazených z veřejného zdravotního pojištění, nemůže je VZP hradit, ani na ně klientům půjčovat.)
  • Přispěje VZP na mobilní telefon s velkými tlačítky, protože na ten s malými už starší klientka špatně vidí? (Mobilní telefon nepatří mezi zdravotnické prostředky, a to ani ten s velkými tlačítky. Pojišťovna na něj proto přispívat nemůže.)
  • Lze donutit praktického lékaře, aby klientovi předepsal léky pro psa? (Nelze, zvířata nemohou být klienty VZP.)

I na neobvyklé dotazy se nicméně snaží pracovníci call centra odpovídat věcně a v klidu. Klienti VZP s nimi mohou své dotazy řešit každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

Informační centrum VZP

Informační centrum je určeno pro ty z Vás, kteří potřebujete poradit v nenadálé nebo nové situaci. Můžete položit otázky týkající se veřejného zdravotního pojištění, cestovního zdravotního připojištění při cestě do zahraničí, smluvního zdravotního pojištění pro cizince přijíždějící do ČR apod.

Na Vaše dotazy Vám specialisté VZP odpoví telefonicky v pracovních dnech v době od 8.00 do 18.00 hodin:

  • na telefonní lince  952 222 222 
  • e-mailové dotazy můžete zaslat na adresu: info@vzp.cz
  • datová schránka: i48ae3q

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 05.01.2016 18:20




10 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka