Vánoční reklama Pilsner Urquell patří mezi nejlepší reklamy roku 2016

Americký portál hodnotící reklamy z celého světa Ads of the World zařadil letošní vánoční spot na tradiční plzeňský ležák Pilsner Urquell mezi nejlepší vánoční reklamy roku 2016 na světe. Spot, kde „na tradicích záleží“ vytvořila bratislavská agentura MUW Saatchi & Saatchi a produkovala ho společnost Boogie films. O postprodukci se postarala R.U.R. Postproduction.

Cílená propagace v Plzni

V dojemném rodinném příběhu otce a jeho potomků jde o připomenutí důležitosti vánočních tradic a toho, co je jejich pravou podstatou. „Chtěli jsme v dnešní uspěchané době připomenout, co je o Vánocích opravdu důležité. Aby lidé alespoň na chvíli zapomněli na náročné předvánoční přípravy a zároveň si uvědomili, že právě rodinné tradice dávají vánočním svátkům ten správný rozměr,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.

Vánoční spot pro Pilsner Urquell se natáčel v centru Prahy pod vedením režiséra Juraje Janiše. Na pořízení všech záběrů postačily štábu dva dny. Část děje se odehrává na vánočních trzích na Náměstí republiky. Atmosféru pak v příběhu dokresluje známá píseň Petra Hapky Dívám se, dívám.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 09.01.2017 11:22
Video




2 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka