Hyundai Tucson N Line vstupuje na český trh

Společnost Hyundai Motor Czech zahájila prodej populárního SUV Tucson ve sportovní verzi N Line.

Cílená propagace v Plzni

Tucson je prvním SUV značky Hyundai se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N Line

Cena vozu Hyundai Tucson N Line začíná na 699 990,- Kč v limitované edici s bohatou výbavou Made in Czech s motorem 1.6 T-GDi 130 kW, 6stupňovou převodovkou a pohonem všech kol.

Nový model kombinuje ikonickou odolnost, bezpečnost a komfort s dynamickým stylem a charakterem verzí N Line. Hyundai Tucson N Line je k dispozici s třemi verzemi motorů a stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je vyráběn v Nošovicích u Frýdku-Místku.
U modelu Tucson MHEV 48 V je možné objednat také motor 1.6 CRDi o výkonu 100 kW/136 k
.

Hyundai Tucson N Line je rodinné SUV obohacené o sportovní charakter N

Nový stupeň výbavy zahrnuje vnější a vnitřní designové prvky v pojetí N, které můžeme vidět u ostatních vysokovýkonných modelů značky Hyundai. Kromě toho je u dvou nejvýkonnějších verzí k dispozici také optimalizované nastavení podvozku pro ještě větší zážitek z jízdy. V interiéru pak výbava obsahuje sportovní sedadla N v čalounění kůže/semiš, sportovní volant, hliníkové pedály a řadicí páku N obšitou kůží s červeným ozdobným prvkem.
Hyundai kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, nyní na český trh uvádí techniku částečně hybridního pohonu s napětím 48 V také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 100 kW/136 k, jehož spotřeba paliva byla snížena až o 7 % (podle nové metodiky měření WLTP). V dosud zohledňovaném kombinovaném cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.

Částečně hybridní pohon je součástí globálního úsilí značky Hyundai o zvyšování hospodárnosti a větší ohleduplnosti k životnímu prostředí

Hybridní systém je tvořen akumulátory Li-Poly s napětím 48 V a kapacitou 0,44 kWh, zařízením MHSG (Mild Hybrid Starter Generator) s funkcemi generátoru a spouštěče, nízkonapěťovým měničem LDC (Low Voltage DC/DC) a invertorem. Hyundai díky tomuto systému s napětím 48 V dokázal snížit u nového modelu Tucson spotřebu paliva a emise CO2 (podle nové metodiky měření WLTP) až o 7 %. V dosud zohledňovaném kombinovaném cyklu EU 2.0 činí snížení spotřeby dokonce až 11 %.

Motor 2.0 CRDi 48V s částečně hybridním systémem nabízí nejvyšší výkon 136 kW/185 k, a je tak nejvýkonnější verzí pohonu pro nový model Tucson. Další jednotkou s rozsáhle vyváženými vlastnostmi je zážehový motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW/177 k. Všechny motory splňují již s předstihem novou emisní normu Euro 6d Temp, která vstoupí v platnost až od 1. září 2019.

Tip pro fanoušky nových automobilů

Pokud jste fanouškem automobilů značky Hyundai, ale i všech ostatních vozů různých značek a zajímáte se o automobilový průmysl, doporučujeme vám navštívit e-magazín o nových autech www.autonewsletter.cz. Jestliže patříte mezi prodejce automobilů a sháníte webovou aplikaci pro správu zakázek, navštivte stránky www.autoklient.cz.

Hledáte ověřená skladová auta s garantovanými parametry? Navštivte stránku skladové vozy ihned k dodání.

Fotogalerie
Autor: AutoSystem a.s. Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 04.04.2019 11:00
Video



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka