Interview o akci Marketing Mix Brno a Praha

s Ing. Danielem Vaverkou, ředitelem pořadatele Omnis Olomouc, a.s.

Cílená propagace v Plzni

V září tradičně pořádáte v Brně a Praze veletrh reklamy a marketingu Marketing Mix. Můžete nám tuto akci trochu přiblížit?

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. Vzáří míří již počtrnácté do Brna – 10. září 2019 vOrea Hotel Voroněž. Podvanácté se koná také vPraze - 19. září 2019 – Kongresové centrum Artemis. Je to jediný podzimní veletrh reklamy a marketingu sřadou doprovodných aktivit.

Co vás vedlo k pořádání takového veletrhu?

Jednoduchá úvaha – reklamu a marketing dnes potřebuje pro svoje fungování a rozvoj každá firma, instituce a dokonce i dobrá myšlenka. Nechtěli jsme však pořádat několikadenní nákladnou akci – vznikl tak model jednodenního nízkonákladového B2B veletrhu, kde nejde o efektní stánky, ale o zprostředkování kontaktů mezi poskytovateli reklamy a marketingu na straně jedné a marketingovými manažery či majiteli a řediteli firem na straně druhé.

Letos se bude jednat již o 14. ročník. Jakou cestou jste si během té doby prošli?

Zpočátku se jednalo u vystavovatelů o nabídku reklamních předmětů, prezentačních systémů a podobných hmotných výrobků. Později jsme zařadili odborný doprovodný program ve formě přednášek a prezentací. Před několika lety se začal Marketing Mix tematicky digitalizovat a doprovodný program košatět. Dnes konferenční a přednáškové akce tvoří hlavní složku Marketing Mixu, kterou doplňuje tradiční výstava firem. Je zde celodenní konference Digistrategie na téma online marketing, konference Úspěšný web, tematicky pestrá sekce Mix trendů a novinek i půldenní konference Řeči o grafickém designu pod garancí Unie grafického designu.

Kdo je typickým návštěvníkem veletrhu?

Cílíme na marketingové manažery firem, kteří se mohou vzářijovém termínu seznámit snovinkami vreklamní branži a zakomponovat je do reklamních a marketingových strategií pro rok 2020. Termín je výhodný i pro výběr znabídky reklamních předmětů a vánočních reklamních dárků. Mezi návštěvníky jsou také pracovníci zreklamní branže, kteří hledají kooperační partnery a dodavatele.

Jak je zaměřen konferenční program? Komu je určen?

Typickým návštěvníkem je člověk, který má ve střední či větší firmě na starosti marketing a potřebuje mu dát nový impuls, což dnes většinou znamená posunout ho více do digitálního světa. Na celodenní konferenci Digistrategie se dozví, jaké jsou nejnovější trendy vdigitálním marketingu a co vlastně může po digitálních specialistech a agenturách chtít a co může jeho firma mít. Obdobně je zaměřená celodenní konference Úspěšný web – opět jde o ujasnění koncepce firemního webu a následné lepší komunikaci sagenturou, která web tvoří. Ale doprovodný program není jen o online marketingu, i když ten je poslední roky vpřevaze.

Najdou si zde svoje témata i zájemci o offline marketing?

Ano, a to zejména vsekci Mix trendů a novinek. Tato sekce je bezplatná a je to vlastně jakási bonboniéra, ze které si vyberete přednášku či prezentaci, na kterou si chcete přijít poslechnout. To je vhodné pro návštěvníky veletrhu, kteří nemají čas zde strávit celý den. A právě zde se setkají i stématy jako jsou eventy, veletrhy, krizová komunikace a další.

Nedílnou součástí marketingové komunikace je grafický design – jaký zde má prostor?

Záštitu nad tímto tématem má tradičně Unie grafického designu, která letos rozšiřuje svůj blok přednášek na půldenní konferenci Řeči o grafickém designu. Chceme tím zvýraznit roli grafického designu vmarketingu.

Co vzkázat na závěr?

Pro vystavovatele nabízí Marketing Mix možnost kontaktovat přesně definovanou cílovou skupinu smalou časovou i finanční náročností. Návštěvníkům pak veletrh i konferenční sekce nabízejí nové podněty a impulsy, bez nichž se stále se vyvíjející marketingová komunikace neobejde. To vše na jednom místě za jeden den či půlden. Marketing Mix – to je den pro lepší marketing.

Autor: Online Správce Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
so 10.08.2019 10:42




0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka