Nové SUBARU XV v Plzni

Představujeme zábavou nabité, zbrusu nové SUBARU XV. S kombinací stylového designu pro městský život a zcela nové úrovně schopností, která Vás nadchne, je tento vůz inspirací, abyste žili život, který chcete.

weby uniweb zprávy

VŠE, CO POTŘEBUJETE, JE ZÁBAVA

Představujeme zábavou nabité, zbrusu nové SUBARU XV. S kombinací stylového designu pro městský život a zcela nové úrovně schopností, která vás nadchne, je tento vůz inspirací, abyste žili život, který chcete. Ať už je to noc ve městě nebo spontánní víkendový výlet, SUBARU XV vám pomůže dělat věci, které milujete, se stylem a komfortem. Každý den může a měl by být dobrodružstvím.


Jděte za tím, co vás baví.

Náš cíl je jednoduchý. Maximalizovat zábavu kdykoliv, kdy jedete s novým Subaru XV. Je to schopné SUV, které se pohybuje s hladkostí a výjimečnou stabilitou v zatáčkách, srovnatelnou s nízkými osobními vozy. V kombinaci se symetrickým pohonem všech kol citlivé řízení Subaru XV dovoluje zatáčet a pohybovat se přesně tak, jak chcete. Dojeďte do svého cíle v klidu a pohodlí. Sdílejte zábavu se svými spoludobrodruhy.

Městský styl, venkovské schopnosti.

Zbrusu nové SUBARU XV si poradí s každou výzvou. Při řízení vzbuzuje důvěru vyvýšenou pozicí za volantem a skvělým výhledem. O překonání náročných cest se postará symetrický pohon všech kol a velká světlá výška. A nyní s příchodem režimu X-MODE je řízení ještě větší zábava než kdy předtím a přidává celou řadu možných cílů pro vaše víkendové výlety. Bez obav dojedete kamkoliv.

Režim X-MODE v akci

Režim X-MODE pomáhá zajistit spolehlivou kontrolu jediným stiskem tlačítka. Technologie X-Mode se ujme řízení motoru, převodovky, pohonu Symmetrical AWD, brzd a dalších komponent, aby vás bezpečně provedla na problematických cestách i v nejrůznějším terénu. V případě aktivace režimu X-Mode se automaticky zapojuje pomocník pro sjíždění svahů, jenž udržuje konstantní rychlost, když se iksvéčko pohybuje po svahu dolů.

Kontakty na prodejce, autosalon SUBARU v Plzni

AUTWEC s.r.o.
autorizovaný prodejce a servis automobilů Subaru.

Provozní doba:
Po - Pá: 8:00 - 17:00 
Tel: 377 473 935
Fax: 377 470 879
Mobil: 777 253 001
E-mail: info@autwec.cz

Adresa:
Útušická 3
301 00 Plzeň
http://www.subaruplzen.cz

Chytré nápady pro přepravu

SUBARU XV přidává k potěšení z řízení ještě více praktičnosti. Široký, téměř čtvercový nakládací otvor zavazadlového prostoru je mnohem větší než dříve a umožňuje ještě snadnější nakládání a vykládání zavazadel. Uvnitř najdete ještě více prostoru mezi podběhy. Když potřebujete více místa, můžete pro převážení větších předmětů využít praktické střešní ližiny (*1 *2).

*1 Voliteně.

*2 Vyžaduje zakoupení střešních nosičů.

Vaše cesta začíná uvnitř

1) Elektrické výklopné a posuvné střešní okno*

Inovované SUBARU XV je vybaveno střešním oknem, které vpustí do interiéru světlo a přispěje tak k příjemné a komfortní jízdě pro všechny na palubě.

*1 Volitelně.

2) Prošívání předních sedadel.

Super pohodlná anatomická přední sedadla se vzrušujícím oranžovým prošíváním přispívají k zábavě za volantem ve zcela novém SUBARU XV.

3) Zadní středová loketní opěrka*

Interiér nového SUBARU XV nabízí i díky držákům nápojů v zadní loketní opěrce komfort pro všechny cestující.

*1 Volitelně.

Buďte ve spojení.

Zbrusu nové SUBARU XV je vybaveno zcela přepracovaným systémem infotainmentu nové generace, který vás udržuje ve spojení, ať už jedete kamkoliv. Na přání dostupný 8“ dotykový displej (*1) nabízí intuitivní přístup k navigaci (*1) a poslechu médií, zatímco přepracovaný multifunkční displej informuje řidiče o klíčových parametrech vozidla. Konektivita mezi hlavním displejem, displejem palubního počítače a multifunkčním displejem pomáhá zlepšit pohodlí, bezpečnost a přinést větší potěšení z jízdy. Ve spojení a pod kontrolou – tak se budete uvnitř SUBARU XV cítit vždy.

*1 Volitelně.

Apple CarPlay a Android Auto™

Prostřednictvím rozhraní Apple CarPlay (*2) a Android Auto™ (*3) můžete snadno používat své nejoblíbenější aplikace. Díky funkci rozpoznávání hlasových příkazů je možné různé funkce ovládat bez toho, aby bylo nutné sundat ruce z volantu. To znamená méně rušivých vlivů při řízení a více bezpečnosti pro všechny cestující.

Systém SUBARU STARLINK (*1) umožňuje bezpečný přístup k internetovým rádiím, aplikacím a dalším funkcím buď přes dotykový displej, nebo pomocí hlasových příkazů.

*1 Volitelně.

*2 Apple CarPlay je ochranná známka společnosti Apple Inc., registrovaná v USA a dalších zemích.

*3 AndroidTM a Android AutoTM jsou ochranné námky společnosti Google Inc.

Multifunkční displej *1

LCD multifunkční displej s uhlopříčkou 6,3 palce, umístěný v horní části přístrojové desky, poskytuje řidiči i spolucestujícím užitečné informace ve velmi přehledném zobrazení. Pokud používáte navigaci, připojí se k multifunkčnímu displeji a ukazuje jednotlivé navigační pokyny před příjezdem ke křižovatce nebo před odbočením.

*1 Volitelně.

Základní technologie SUBARU

LINEARTRONIC + ACTIVE TORQUE SPLIT AWD

Převodovka Lineartronic dokáže v rámci svého rozsahu nabídnout jakýkoliv převodový poměr a umožňuje tak plynulou změnu převodu bez jakýchkoliv rázů. Udržuje motor v rozsahu největší účinnosti a zajišťuje efektivní a hladkou akceleraci a ideální jízdní vlastnosti a současně snižuje spotřebu. Lineatronic je vždy doplněn o systém aktivního rozdělování točivého momentu mezi nápravy. Standardní rozdělení točivého momentu je 60 % na přední a 40 % na zadní nápravu. V závislosti na aktuálních podmínkách je pak rozdělení točivého momentu upravováno až na poměr 50/50.

Proč motor SUBARU BOXER?

Název motoru boxer vychází z protisměrného pohybu pístů, který připomíná rychlé úderné pohyby paží boxera. Přestože se nejedná o globální standard, Subaru zůstává věrné výhradně koncepci motoru SUBARU BOXER, která je zárukou pro Subaru typického potěšení z jízdy a současně bezpečí pro všechny cestující. Také představuje náš mimořádný příspěvek do světa technologických inovací a špičkového inženýrství.

Čím je výjimečný?

Na rozdíl od běžných motorů s písty uspořádanými v řadě nebo do "V" dochází u motorů s protiběžnými písty ke vzájemnému vyvážení jejich pohybů, a tím k přirozené eliminaci vibrací bez nutnosti použití dodatečných vyvažovacích hřídelí, zvyšujících hmotnost a složitost.

Jaké jsou jeho výhody?

Plochý tvar motoru SUBARU BOXER přináší větší stabilitu a vyváženost, což jsou vlastnosti zlepšující zatáčení a současně ukazující odhodlanost značky Subaru v oblasti pokročilé jízdní bezpečnosti. V případě čelního nárazu motor díky jeho nízkému uložení sjede pod karoserii, a tím sníží riziko zranění cestujících.

Technologie na podporu řízení

Adaptivní tempomat

Technologie EyeSight(*1) nekončí tím, že pouze udržuje rychlost jako tradiční tempomat. Když rozpozná vozidlo jedoucí vpředu, adaptivní tempomat přizpůsobí rychlost, aby se udržovala nastavená vzdálenost od vpředu jedoucího auta (systém monitoruje odstup a vzájemný rozdíl v rychlostech). EyeSight přizpůsobuje výkon motoru, řazení a brzdění, aby vaše rychlost odpovídala dopravě, v rozmezí cca od 0 do 180 km/h. Adaptivní tempomat byl koncipován především pro použití na dálnicích a rychlostních komunikacích. Umí rozpoznat vpředu jedoucí vůz i jeho brzdová světla a následně za vás udržovat správné tempo při popojíždění v kolonách s ohledem na maximální pohodlí na cestách.

*1 EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných v tomto prospektu.

Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů

Pokud vás zmůže únava a začnete nezvykle „šněrovat“ silnici či vyjíždět ze svého jízdního pruhu, funkce varující před kličkováním v jízdním pruhu (LSW – Lane Sway Warning) vás upozorní akusticky i blikající kontrolkou. Systém funguje při rychlostech cca od 60 km/h. Jedete-li rychleji než asi 50 km/h a nechtěně sjedete až k dělicí čáře daného jízdního pruhu a chystáte se pruh opustit bez znamení o změně směru jízdy, funkce hlídání jízdních pruhů (LDW – Lane Departure Warning) se vám připomene akusticky i pomocí blikající kontrolky dříve, než z pruhu vyjedete.

Upozornění na rozjezd vozidla vpředu

Pokud právě stojíte a systém EyeSight rozpozná, že se kolona opět začala hýbat, funkce upozornění na rozjezd vozidla vpředu (LVSA) dá řidiči pomocí akustického signálu a blikající kontrolky vědět, že nastal čas reagovat.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu byl koncipován především pro použití na dálnicích, rychlostních silnicích a podobných komunikacích. Pomocí dvojice kamer sleduje vodorovné značení na vozovce a dokáže rozpoznat, když vůz začne vyjíždět z daného jízdního pruhu. Za rychlostí přibližně od 65 km/h pomáhá zasahovat do řízení, aby v zájmu bezpečnosti jízdy napomohl zabránit nechtěnému opuštění jízdního pruhu.

Technologie pro předcházení nehodám

Systém přednárazového brzdění(*2)

*2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.
Rozsah zorného pole systému EyeSight (nezakládá se na skutečném měření)

Pokud systém přednárazového brzdění rozpozná hrozící střet s vozidlem nebo jinou překážkou vpředu, dokáže na tuto skutečnost řidiče upozornit, a to akusticky i pomocí kontrolky na přístrojovém panelu. Pokud řidič nereaguje a nedělá nic pro to, aby se střetu vyhnul, systém může automaticky začít brzdit s cílem omezit nárazovou sílu, případně se nehodě zcela vyhnout. Pokud řidič reaguje vyhýbacím manévrem ve snaze se střetu vyhnout, může se zapojit přednárazový brzdový asistent s cílem pomoci nehodě předejít.

Přednárazová regulace výkonu motoru

Pokud systém EyeSight detekuje překážku před vozidlem a vy zařadíte k rozjezdu vozidla vpřed namísto vzad, přednárazová regulace výkonu motoru reaguje pomocí několika krátkých zvukových znamení, rozbliká se kontrolka a přiškrtí výkon motoru, aby se zamezilo čelnímu střetu vozidla.

Modelové řady SUBARU XV

  • SUBARU XV 2.0i-S EyeSight

ROZMĚRY:
D x Š x V: 4465 x 1800 x 1615* mm

MOTOR:
Plochý čtyřválec, DOHC 16 ventilů, přímé vstřikování benzínu

ZDVIHOVÝ OBJEM:
1995 cm3

NEJVYŠŠÍ VÝKON:
115 kW (156 k) / 6000 ot./min

MAX. TOČIVÝ MOMENT:
196 Nm / 4000 ot./min

PŘEVODOVKA: Lineartronic, AWD

  • SUBARU XV 1.6i-S EyeSight 

ROZMĚRY:
D x Š x V: 4465 x 1800 x 1615* mm

MOTOR:
Plochý čtyřválec, DOHC 16 ventilů, přímé vstřikování benzínu

ZDVIHOVÝ OBJEM:
1600 cm3

NEJVYŠŠÍ VÝKON:
84 kW (114 k) / 6200 ot./min

MAX. TOČIVÝ MOMENT:
150 Nm / 3600 ot./min

PŘEVODOVKA: Lineartronic, AWD

Kontakty na prodejce, autosalon SUBARU v Plzni

AUTWEC s.r.o.
autorizovaný prodejce a servis automobilů Subaru.

Provozní doba: 

Po - Pá: 8:00 - 17:00 

Tel: 377 473 935

Fax: 377 470 879

Mobil: 777 253 001

E-mail: info@autwec.cz

Adresa:
Útušická 3
301 00 Plzeň

http://www.subaruplzen.cz

Fotogalerie
Autor: Region Redaktor Článek může obsahovat komerční sdělení.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 13.6.2018 08:13




0 +
 
VOCH

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018
seo uniweb