V Plzni začala registrace do kampaně DO PRÁCE NA KOLE

Co takhle nechat auto doma a celý květen šlapat do práce na kole nebo po svých? Tuhle měsíční týmovou výzvu loni přijalo 13 000 lidí ve 33 městech po celé republice. V samotné Plzni se zapojilo 619 soutěžících ze 152 firem a institucí, kteří společně objeli, oběhli a obešli 3,3x naší zeměkouli, jinými slovy téměř 160x dojeli z Plzně do Amsterdamu. Účastníci letošního 6. ročníku mají opět možnost zlepšit si fyzičku a začínat práci se správně okysličeným mozkem. Registrace běží až do 30. dubna na

weby uniweb zprávy

„Rádi bychom hravou formou motivovali zaměstnance, aby začali přemýšlet o svém životním stylu a také o problematice udržitelné dopravy. Snažíme se apelovat i na zaměstnavatele, aby tyto formy dopravy podporovali a umožnili bezpečné uzamknutí kola nebo osprchování se,“ říká Lenka Myšáková, hlavní manažerka kampaně Do práce na kole.

Stačí vytvořit týmy o 2-5 lidech a během celého května pak co nejčastěji jezdit do práce „na vlastní pohon“. Do soutěže se kromě cyklistů mohou zapojit také běžci, chodci, vozíčkáři a jezdit se bude i na koloběžkách, bruslích alongboardech. Soutěží se vkategoriích pravidelnost týmu, výkonnost jednotlivce akreativita. Oceněný bude tradičně i „cyklozaměstnavatel roku“, který vytváří co nejlepší podmínky pro své zaměstnance jezdící do práce na kole.

Všichni účastníci dostanou žlutá trika zbiobavlny s originálním potiskem nebo si místo něj mohou zvolit praktický nákrčník. Jsou pro ně také připraveny různé slevy a výhody u partnerů soutěže a mohou se účastnit doprovodných akcí. „VPlzni plánujeme veřejné cyklodílny, při kterých je možné si dát pod dohledem zkušených mechaniků svá kola do pořádku. Chystáme opět snídani pro cyklisty a další ‘akce na triko’ určené těm, kteří se prokáží trikem kampaně. Výsledky soutěže budou vyhlášeny začátkem června při cyklopárty a soutěžící se mohou těšit na hodnotné ceny. Hlavní cenou je městské kolo,“ přibližuje průběh kampaně Jiří George Konečný ze spolku Plzeň na kole, který vPlzni akci koordinuje. „Letošní novinkou je zapojení i vysokých škol a kampaň Do školy na kole,“ doplňuje Konečný.

Nejvýkonnější jezdec vloňském roce najezdil za jeden měsíc téměř 2000 km, nejlepší z žen 1119 km a nejlepší běžkyně naběhala 211 km. Díky kampani, která oslovuje stále více lidí, se povedlo posílit i místní cyklokomunitu. Město Plzeň zatím nemá ani cyklokordinátora, ani ucelenou síť cyklostezek či cyklopruhů, pro politiky je městská cyklodoprava zatím jen okrajové a opomíjené téma, nechápou její přínosy. Chceme to změnit!

Kampaň organizuje spolek Auto*Mat a vPlzni ji koordinuje Plzeň na kole spodporou Plzeňského Prazdroje a grantového projektu Prazdroj lidem a dalších partnerů.

Video kampaně:
https://www.youtube.com/watch?

Kontakt:
Jiří George Konečný
koordinátor kampaně v Plzni
tel.: 605 567 135
dopracenakole.plzen@gmail.com

Eva Haunerová
propagace
tel.: 603 772309

Registrace: www.dopracenakole.cz
Kampaň vPlzni www.dopracenakole.cz/plzen
FB: facebook.com/dopracenakole

Fotogalerie
Autor: Plzeň na kole Článek může obsahovat komerční sdělení.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
lite zprávy

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018
seo uniweb