Opravy poškozených vlaků se kvůli lehkému hliníku prodražují

Místo původního odhadu čtyř milionu korun mohou České dráhy za opravu vlaku poškozeného při nehodě na Masarykově nádraží v Praze zaplatit osmdesát milionů korun. Spravení je přijde mnohem dráž a důvodem jsou citlivé hliníkové karoserie. Hliníku dávají výrobci přednost před železem kvůli lehkosti. Plánovaná oprava hned dvou příměstských vlaků tak přijde zhruba na 200 milionů korun.

Jarní servisní akce AUTO CB



Místo původního odhadu čtyř milionu korun mohou České dráhy za opravu vlaku poškozeného při nehodě na Masarykově nádraží v Praze zaplatit osmdesát milionů korun. Spravení je přijde mnohem dráž a důvodem jsou citlivé hliníkové karoserie. Hliníku dávají výrobci přednost před železem kvůli lehkosti. Plánovaná oprava hned dvou příměstských vlaků tak přijde zhruba na 200 milionů korun.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
ne 29.11.2015 16:35



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka