ČEZ Prodej vyřešil v roce 2017 více než 3,5 milionu zákaznických požadavků

Nejčastěji zákazníci ČEZ kontaktovali prostřednictvím telefonu a emailu. Více než půl milionu zákazníků navštívilo zákaznická centra. Oblíbeným prostředkem kontaktu zůstávají dopisy a někteří zákazníci dokonce využili i faxů.

Cílená propagace v Plzni

„Chceme být zákazníkům neustále k dispozici, abychom jejich požadavky vyřídili co nejrychleji. Máme nejširší síť poboček mezi energetikami a stovky operátorů na našich call centrech, kteří jsou k dispozici každý den,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec „Tři čtvrtiny zákazníků dnes hodnotí náš zákaznický servis známkou za jedna a jejich počet se zvyšuje. Naším dalším cílem je, abychom jedničku brzy dostávali od 80 procent lidí.“

ČEZ Prodej za loňský rok vyřešil celkem 3 538 414 zákaznických požadavků. Neoblíbenější formou kontaktu zůstávají telefony. Operátoři call center ČEZ Prodej, která se nacházejí v Plzni, Kolíně a Třebíči, během loňského roku vyřídili celkem 1 379 557 hovorů.

„Zákazníci nejčastěji volají v pondělí a ve středu, kdy vyřídíme obvykle šest až sedm tisíc hovorů denně,“ říká ředitelka call center CEZ Slavěna Summerfield. „Celkově je nejintenzivnějším obdobím během roku podzim, kdy volá větší počtu zákazníků kvůli vyúčtování a blížící se topné sezoně.“

Zaměstnanci ČEZ Prodej loni dále zpracovali 761 338 emailových požadavků a 162 205 dopisů. Osobně se na 26 Zákaznických center ČEZ dostavilo 647 513 lidí. Dalších 305 614 zákazníků dorazilo na 52 poboček našich smluvních partnerů.

„Otevírací dobu zákaznických center jsme letos prodloužili, aby si mohli návštěvníci pohodlněji vyřídit požadavky i po skončení své pracovní doby,“ říká šéfka Zákaznických center ČEZ Aneta Klauzová. „Nejčastější požadavky, které naši pracovníci řeší, jsou přepisy odběrných míst, změny záloh nebo změny sazeb. V poslední době chodí také hodně zákazníků, kteří se zajímají o naši novou nabídku plynu.“ 

ČEZ před topnou sezonou přišel s novým produktem pojmenovaným jednoduše „Plyn“, u kterého snížil cenu o 14 až 20 procent. Produkt je na dobu neurčitou, tedy bez závazků.

Zákazníci čím dál více využívají k vyřizování svých žádostí webové a mobilní aplikace. Prostřednictví aplikace ČEZ ON-LINE a zákaznické samoobsluhy na webu www.cez.cz bylo loni vyřízeno 279 839 požadavků. 

Na obsluhu se zákazníci někdy obracejí i s poměrně neobvyklými přáními. Jeden klient se například ptal na to, jak by měla postupovat Sněhurka, pokud by chtěla odběrné místo přepsat na sedm trpaslíků. Jiný zákazník zas potřeboval otevřít trafostanici, protože mu do ní vletěl papoušek. Pracovníci ČEZ Prodej přijali během roku 2017 také překvapivě vysoký počet faxů – celkem jich bylo 2 348.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 05.02.2018 07:10



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka