Vratné kelímky, větší výběr jídel před halou. HC Škoda Plzeň zlepšuje zázemí pro fanoušky

Hokejová sezóna běží naplno, přípravy na ní byly na západě Čech veliké. Co se zatím podařilo a co klub dále chystá? Prozrazuje ředitel klubu Emil Kristek.

Cílená propagace v Plzni

Pane řediteli, plány, změny i přípravy před začátkem hokejové sezóny v Plzni byly veliké. Co se pro fanoušky zásadně změnilo?

Podařilo se nám zásadně změnit catering ve venkovních prostorách před Home Monitoring Arénou. Zdá se to možná nepodstatné, ale je hodně moc důležité, aby byli fanoušci i s tímto spokojeni. A my jsme bohužel v minulosti zaznamenali nespokojenost. Proto jsme catering venku řešili a všichni včetně fanoušků tam již pocítili opravdu velké zlepšení. Chodí nám jen chvála, to mám radost. Máme nyní opravdu velký výběr jídel. A s příchodem zimy budou ještě další novinky.

Můžete prozradit jaké?
 Tak hlavně rozšířený sortiment teplých nápojů. A velkou novinkou budou vratné kelímky, ty budou zatím s logem klubu, poté budeme dělat i série s hráči. Takže hodnotu budou mít i pro sběratele. Kelímky se teď vyrábí v Německu, brzy budeme znát termín, kdy je zavedeme. Budou na vratnou zálohu 50,- Kč, s čímž budou muset fanoušci počítat. Klademe velký důraz na čistotu v okolí stadionu, ve spolupráci s městem sem ihned po utkání jezdí zametací vůz, odklízí se odpadky apod. Vratné kelímky k čistotě jen pomohou.

Při některých zápasech fanoušci zaznamenali problémy s turnikety...
 Ano, máme problém s turnikety, za to se fanouškům moc omlouváme. Ale to není bohužel v naší kompetenci a v naší režii. Je to záležitost Sazky, která tento problém řeší. My se Sazkou vše intenzivně komunikujeme a chceme tento problém co nejdříve odstranit. Zdržuje to bohužel nejen fanoušky, ale i pořadatelskou službu. Já doufám, že se to Sazce podaří co nejrychleji vyřešit.

Na počátku sezóny jste oznámili, že rozpočet klubu je z 90% naplněný. Je tedy již uzavřený?
 My stále nabíráme partnery i v průběhu sezóny. Míst máme dost. Vítáme všechny nové partnery, takže pokud má někdo zájem, může klidně přijít. Rozpočet se nám letos podařilo navýšit, takže jsem přesvědčen, že kdybychom vyhráli titul, ekonomicky to zvládneme na jedničku. Samozřejmě počítá se i se vstupným, ale jak to s ním bude vypadat, přesně nevíme. Apeluji ale na všechny Plzeňany, choďte na hokej! I to se totiž může promítnout do toho, jak hrajeme. Když budou lidé chodit na hokej, můžeme si dovolit dobré hráče apod. Každý klub potřebuje peníze, tak je to všude na světě. A pokud si koupíte vstupenku, určitě pomůžete i vy.

Přispět klubu mohou nejen firmy, ale i takzvaní Patrioti, tedy vlastně sami fanoušci, že?
 Ano, není to jen o firemním sponzorství. Patriotů, tedy těch nejvěrnějších fanoušků, si velmi vážíme. Může mezi ně patřit kdokoliv, program Indian Patriot se stále prodává ve fanshopu. Víte, majitelem klubu je Martin Straka, ale já vždycky říkám, že velkým spolumajitelem klubu jsou i fanoušci. Proto s nimi hodně komunikujeme a záleží nám na jejich názoru. Mám od nich už řadu dobrých podnětů. My chceme, aby to tu měli fanoušci opravdu rádi.

Stále ještě platí, že si lidé mohou koupit permanentky na dvě části sezony?
 Ano, to stále platí. My jsme na začátku sezóny přišli s tou možností, že si fanoušci mohou koupit permanentku na první a druhou část sezóny. Je to totiž dost peněz, dát pět tisíc korun najednou je pro některé rodiny i nemožné. Proto jsme přišli s rozdělenými permanentkami. Ta na druhou část sezóny, na 10 zápasů, může být třeba krásným dárkem od manželky k Vánocům. V příští sezóně určitě tyto rozdělené permanentky budeme zase prodávat. Pro rodiny je to hodně velký přínos.

Co se týče rodin s dětmi, mohou využít i speciální dětské slevy?
 Rodiče si mohou vzít dítě do pěti let na klín zdarma. Od pěti do patnácti let mají děti zlevněné dětské vstupné s vlastním místem, od patnácti let platí dospělá vstupenka.

Máte za sebou už velkou autogramiádu všech hráčů, nejrůznější akce ve fanshopu, speciální slavnostní zahájení. Připravujete i další akce pro fanoušky?
 Určitě. Chystáme spousty akcí. Nyní například řešíme datum velké vánoční akce s názvem Vánoce s indiánem, která by měla proběhnout před Home Monitoring Arénou s bohatým programem i pro děti. A další akce se připravují.

Časopis Indián Extra, který byl pokřtěn při prvním utkání, se shledal s velkým ohlasem. Uvažujete o dalším čísle?
 Druhé číslo se připravuje a mělo by vyjít před Vánoci. Měl by tam být i plakát celého týmu. První číslo jsme dali majitelům permanentek zdarma, další číslo již bude prodejné pro všechny. A chtěli bychom před utkáním vydávat i menší časopis, jako byl dříve Blafák. Ten by byl vždy pro fanoušky zdarma hrazen ze sponzorských peněz. Na všem intenzivně pracujeme.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
Renault Clio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka