Na stadionu se musely zakrýt veškeré reklamy. „UEFA má v tomhle ohledu velmi přísná pravidla. Veškerý branding, který bývá využíván při ligových zápasech, včetně názvu arény, musel zmizet a být nahrazen tím evropským,“ vysvětluje mluvčí klubu Václav Hanzlík. „Týká se to tedy i našich střídaček, které jsou zakryty. Jeden z partnerů Evropské ligy je totiž také výrobce piva,“ dodává.
Připravena už je i mixzóna před stadionem, ve které se dělají rozhovory s hráči po zápase. V tunelu se nachází tzv. flash area. „Flash area je využívána na rozhovory pro televize, které utkání vysílají. V případě čtvrtečního utkání se tak jedná o stanici Nova Sport. V mixzóně si pak mohou rozhovory s hráči nahrát ostatní média, trenérů se týkají tiskové konference,“ vysvětluje Václav Hanzlík pozápasový průběh.
V Doosan Areně se ve středu uskuteční předzápasové tiskové konference a tréninky obou celků. Přes den probíhá také kontrola hřiště, funkčnosti velkoplošných obrazovek, zvuku, televizního přenosu, gólové technologie a funkčnosti přenosových kabelů. Vše pod přísným dohledem UEFA.
foto: fcv