První číslo vyšlo v tomto týdnu v nákladu 4000 výtisků.
„Vedle intranetu, webů, sociálních sítí, klasických médií a samozřejmě verbální komunikace je časopis dalším účelným způsobem, jak informovat zaměstnance, jejich rodiny a rovněž veřejnost o zajímavostech ve všech nemocnicích skupiny,“ uvedl předseda představenstva Nemocnic Plzeňského kraje Marek Kýhos.
Obsah je složen z rubrik, které se budou opakovat. Mezi nimi budou mimo jiné rozhovory, představení zajímavých pracovníků, představení nemocnic, preventivní rady odborníků, aktuality a hlavní téma čísla. Aby výroba časopisu nezatěžovala rozpočet skupiny, bude obsahovat i inzerci.
Veřejnost se s časopisem setká buď přímo na lůžkových odděleních, nebo v lékárnách a čekárnách ambulancí, ve veřejných prostorách krajského úřadu a na dalších veřejných místech.