Plzeňská Spořitelna pomáhá seniorům s digitální gramotností

Senioři, kteří by se rádi dozvěděli, jak zacházet se svým telefonem, tabletem nebo notebookem, se mohou přijít bezplatně poradit každý čtvrtek do pobočky plzeňské České spořitelny, Františkánská 15.

weby uniweb zprávy

"Senioři patří mezi skupinu lidí, kteří jsou dnes vybaveni moderními technologiemi, mají doma internet, telefony, notebooky, většinou vše dostanou jako dárek od dětí. Často se pak stává, že potřebují opětovně pomoci s pochopením nových přístrojů a plně je nevyužívají. Následně nastávají situace, kdy se nemají v pravou chvíli na koho obrátit. Proto jsme přišli s pilotem digitálního poradenství přímo u nás v pobočkách," říká Andrea Hutková, koordinátorka projektu za Českou spořitelnu.


Poradenství v projektu Senioři komunikují nevedou bankéři, ale zkušení lektoři neziskové organizace Moudrá sovička. Do projektu se mohou hlásit klienti i neklienti České spořitelny ve věku 55+, stačí zavolat nebo napsat sms zprávu na telefonní číslo 777 611 790. Koordinátor se seniory domluví vhodný čas konzultace či skupinového kurzu. Individuální poradenství trvá hodinu, zájemce může samozřejmě přijít i opakovaně. Kurz pro skupiny do 10 osob je třídenní. Klienti banky si navíc na místě mohou vyzkoušet i nové internetové a mobilní bankovnictví George.


Projekt Senioři komunikují podporuje nejen Česká spořitelna a její nadace, ale také Nadační fond Livie a Václava Klausových a Nadační fond Veolia. Má za sebou 12 ročníků realizace, letos má však zcela novou podobu. Pilot nového obsahu projektu běží od října 2018 do ledna 2019, v prosinci má však pauzu. Seniorům poradí nejen v Plzni, ale také v Liberci, Ústí nad Labem, Kladně, Hradci Králové a Brně.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
fabia fl2018

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018
seo uniweb