Plzeňský kraj bude ve finále Rozjezdů reprezentovat Anna Čudáková

Ve finále devátého ročníku T-Mobile Rozjezdů bude Plzeňský kraj zastupovat Anna Čudáková a Alexandra Krutá ze Starého Plzence s kabelkami Maluju mámě.

uniwebwebynamiru2018

Na druhém místě skončil projekt NFC klíčenek se zdravotním záznamem studentů Martina Prachaře a Jana Pilaře (Plzeň) a bronzovou příčku obsadila Lenka Matoušková s braletkami Melonberry (Vejprnice). O podporu odborníků bojovalo v západních Čechách 37 nápadů, skoro polovinu přihlásili mladí od 25 do 34 let a jsou tu výrazně aktivnější muži. Stojí za 57 procenty všech přihlášek. Nejčastěji odborná porota posuzovala produkty pro volný čas, hlásila se například úniková hra, výroba cideru nebo nový typ energy drinku.

1. místo – Maluju mámě, Anna Čudáková (Starý Plzenec)
Anna Čudáková, sama projektová manažerka, s kamarádkou Alexandrou Krutou začala tisknout látky se vzorem z obrázků dětí a z nich šijí originální kabelky a peněženky. Mají v plánu přidat i další produkty, například organizéry nebo povlečení.
2. místo - NFC klíčenka s informacemi o zdravotním stavu, Martin Prachař (Plzeň)

Martin Prachař s Janem Pilařem, studenti teprve 3. ročníku střední školy, vyvinuli systém pro NFC klíčenku, na které budou uloženy údaje ze zdravotní karty. Chtějí tím usnadnit práci záchranářům. Klíčenka je primárně určena pro seniory a vývojáři se nyní chtějí domluvit na využití s pojišťovnami.
3. místo - Melonberry, Lenka Matoušková (Vejprnice)

Lenka Matoušková začala prodávat braletkové krabičky, aby si náctileté slečny mohly samy ušít braletku (podprsenku bez kostic).

Porota složená z odborníků, úspěšných podnikatelů a investorů, jako jsou například Margareta Křížová, hledala nejen neotřelé nápady, ale i úspěšnou realizaci podnikatelského záměru. Anna Čudáková s Alexandrou Krutou zaujaly originálním pojetím obvyklého produktu, ale i nadšením pro věc, vysvětluje Martina Kemrová, předsedkyně poroty a PR manažerka T-Mobile. „Pro porotu, ale i pro podnikání a život samotný je důležité vidět drive, energii. Jsme si pak jistí, že jsou soutěžící schopni svůj projekt dotáhnout do udržitelného podnikání.“

„Každý rok se v T-Mobile Rozjezdech objevuje z Plzeňského kraje řada zajímavých nápadů. To se potvrdilo i letos a vážíme si toho, že u toho už léta můžeme být. Snažíme se podporovat jak rozjeté, tak začínající podnikatele,“ dodává Radka Trylčová, ředitelka Krajské hospodářské komory Plzeňského kraje.

Všichni vítězové regionálního kola postupují do celostátního kola. Projekt na prvním místě získává od T-Mobile 50 000 Kč na rozvoj firmy a balíček telekomunikačních služeb na rok zdarma, kampaně od agentury AC&C Public Relations a Expertia, poukázku na nákup u Samsungu, firemní konto od ČSOB a kredit na inzerci na inzerci na StartupJobs.cz. To vše v celkové hodnotě skoro 126 680 Kč. Druhé a třetí místo vyhrává balíček telekomunikačních služeb od T-Mobile, konzultace pro marketingovou kampaň, firemní konto od ČSOB a kredit na personální inzerci na StartupJobs.cz. Regionální vítězové si rozdělí ceny v celkové hodnotě téměř 3,5 milionu Kč.

Z regionálních vítězů vzejdou dva celostátní vítězové – jednoho zvolí porota a druhého veřejnost. Letos získá absolutní vítěz ceny v celkové hodnotě 716 524 Kč, které zahrnují finanční dar od T-Mobile ve výši 250 tisíc Kč, kreativní návrh reklamní kampaně, poradenství a věcné ceny od partnerů soutěže.

    • Ze západních Čech se hlásilo 37 nápadů
    • Vítěz si dnes odnesl ceny za více než 126 000 korun
    • V celostátním kole jde o více než 700 000 korun


Do devátého ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy se přihlásilo 579 nápadů. Již tradičně je největší konkurence v hlavním městě, kde soutěží 137 projektů, dále na jižní Moravě (68 přihlášek) a ve středních Čechách (64).

T-Mobile Rozjezdy
T-Mobile Rozjezdy jsou dlouhodobým programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší podnikatelský nápad a plán. V každém kraji mohou vyhrát tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky služeb a věcné ceny. O celostátním vítězi rozhoduje porota. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi Ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Novinkou letošního ročníku je Zvláštní cena ČMA pro mladé talenty.


weby na míru UNIWEB

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 27.3.2019 08:04



0 +
 
Auto CB - Škoda si léto neochladit

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018