Plzeňský Prazdroj v roce 2016 přilákal téměř 650 tisíc návštěvníků

Plzeňský Prazdroj se stále drží na špici mezi nejnavštěvovanějšími turistickými atrakcemi v České republice, loni jej navštívilo téměř 650 tisíc lidí z Česka i ciziny.

Jarní servisní akce AUTO CB

Láká je nejen originální příběh plzeňského ležáku, ale i zážitky spojené s čepováním piva nebo kulturními akcemi v historických prostorách pivovaru.

„Velmi nás těší množství návštěvníků, kteří k nám jezdí, aby se dověděli, kde a jak se vyrábí světoznámý plzeňský ležák, který dal vzniknout kategorii piv typu pils. Lidé dnes očekávají i příjemný zážitek navíc, proto neustále přicházíme s novinkami – zážitkovými programy, koncerty na nádvoří nebo atraktivními akcemi jako je soutěž nejlepších výčepních v České i Slovenské republice Pilsner Urquell Master Bartender,“ říká Rudolf Šlehofer, manažer rozvoje cestovního ruchu a péče o historické dědictví Plzeňského Prazdroje. 

Aby byl Plzeňský Prazdroj pro turisty z celého světa stále atraktivním cílem, udržuje své prohlídkové trasy v prvotřídní kvalitě. Už po čtvrté v řadě se mu tak podařilo získat prestižní ocenění Certificate of Excellence, které uděluje nezávislý cestovatelský portál TripAdvisor. Patří tak mezi 10 % nejlépe hodnocených turistických cílů na světě. „Mezi návštěvníky stále převažují Češi, hojně jsou však zastoupeni i  sousedé z Německa, relativně hodně přijíždí také Američanů nebo Taiwanců,“ dodává Rudolf Šlehofer. 

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka