Význam chytrých telefonů pro online marketing stále roste!

Téměř 66 % uživatelů používá svůj chytrý telefon neustále nebo každých pár hodin. V průměru se na mobilní telefon podíváme 150x denně!

Jarní servisní akce AUTO CB

KDO JE ČESKÝ UŽIVATEL INTERNETU V MOBILU?

Zajímá vás, jak často používáme v České republice chytré telefony? Přečtěte si výsledky online průzkumu společnosti IQS Online, která realizovala zajímavou studii ve spolupráci s Googlem v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku za použití metody sběru dat CAWI.

CHYTRÉ TELEFONY SKORO NEPUSTÍME Z RUKY

  • Téměř 66 % uživatelů používá svůj chytrý telefon neustále nebo každých pár hodin.

  • 41 % uživatelů si den bez chytrého telefonu nedokáže představit natolik, že ho doma nikdy nezapomenou.

  • 33 % uživatelů se cítí nervózní, když svůj telefon u sebe nemají.

CHYTRÝ TELEFON JE NÁŠ NEPOSTRADATELNÝ ASISTENT

  • Jelikož si na chytrém telefonu dokážeme zjistit, co chceme a kde chceme, 49 % se díky němu cítí jistěji.

  • ve volném čase používá chytrý telefon 96 % uživatelů

  • 92 % uživatelů si bere svůj chytrý telefon na dovolenou

  • během cestování používá chytrý telefon 95 % uživatelů

  • v práci používá chytrý telefon 75 % uživatelů

  • před spaním používá chytrý telefon 75 % uživatelů

  • 33 % uživatelů používá svůj chytrý telefon i na rande

ŽENY RÁDY DOKUMENTUJÍ SVŮJ ŽIVOT POMOCÍ TELEFONŮ

  • 56 % žen dokumentuje pomocí chytrého telefonu nová místa, která navštívily

  • 54 % žen dokumentuje rodinné sešlosti pomocí chytrého telefonu

  • 48 % žen dokumentuje pomocí chytrého telefonu děti a vnoučata

GLOBÁLNÍ DATA DŮLEŽITÁ PRO MAJITELE E-SHOPŮ A KAMENNÝCH OBCHODŮ

  • 82% lidí používá chytrý telefon pro hledání místní pobočky obchodu

  • 84% uživatelů vyhledává nebo nakupuje přes mobilní telefon

  • internetové stránky vyladěné pro chytré telefony a tablety vám mohou zvýšit tržby a počet objednávek o 100 %

  • responsivní webdesign pomáhá ke zvýšení uživatelské přívětivosti a je doporučován také ke zlepšení pozic ve vyhledávačích (SEO)

ZDROJE: Průzkumu Consumer Barometer a reportu z Our Mobile Planet, výsledky online průzkumu společnosti IQS Online, která realizovala zajímavou studii ve spolupráci s Googlem v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku za použití metody sběru dat CAWI, UNIWEB

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka