ŠKODA AUTO - ocenění BrandEx Award

Škoda AUTO získala ve čtvrtek na mezinárodním festivalu Brand Experience dvě ocenění BrandEx Award za digitální světovou premiéru čtvrté generace modelu FABIA.

Cílená propagace v Plzni

Mezinárodní festival Brand Experience (BrandEx) je exkluzivní fórum pro event manažery, odborníky z oblastí PR, komunikace a marketingu, ale i pro vědce, poskytovatele služeb a talenty z oblastí veletrhů, architektury a live komunikace. Pozornost je věnována zážitkovému marketingu jako obzvláště důležitému komunikačnímu kanálu v kontextu digitalizace, udržitelnosti a znalostního managementu. Ve čtvrtém ročníku této akce hodnotila porota složená z osmi odborníků z oboru a marketingových specialistů z různých společností celkem 65 soutěžních nominací, z nichž některé pocházely od mezinárodně uznávaných společností. Světová premiéra vozu ŠKODA FABIA ve virtuálním prostředí Centra současného umění DOX v Praze přesvědčila porotce hned ve dvou kategoriích: Týmu komunikace automobilky ŠKODA AUTO a německé agentuře Schachzug udělili ocenění v kategoriích „Best Digital Architecture“ a „Best Execution Event“. Již v roce 2021 získala ŠKODA AUTO za hybridní světovou premiéru modelu ENYAQ iV ocenění BrandEx Award v kategorii „Best New Format“. 

Volný pohyb v trojrozměrném modelu centra DOX

ŠKODA AUTO a agentura Schachzug navrhly pro virtuální pavilon premiéry vozu FABIA trojrozměrný model centra DOX. Centrum v bývalé továrně v pražských Holešovicích je působivou ukázkou současné architektury. Hosté se mohli online volně pohybovat po virtuálním pavilonu a také mluvit s virtuálními postavami vrcholných manažerů společnosti ŠKODA AUTO. Mezi nimi byli například předseda představenstva Thomas Schäfer, člen představenstva za oblast prodeje a marketingu Martin Jahn a také Oliver Stefani, vedoucí oddělení ŠKODA Design a odborníci z jeho týmu. Digitalizováno bylo i nádvoří centra DOX, střešní terasa a vzducholoď Gulliver, která sloužila jako virtuální kino. Záběry z premiéry, odhalení vozu a jízdy vozů FABIA po areálu centra DOX byly pořízeny přímo na místě. Kromě toho byla k dispozici řada videí o modelu FABIA a jeho vývoji. Mimořádný vizuální aspekt dodal tape art z barevných pásek navržený exkluzivně pro nový model FABIA. Barevné pásky poskytly příjemné, umělecky nápadité pozadí a navigovaly po trase ve virtuálním pavilonu.

TIP REDAKCE: Jak ušetřit při nákupu vozů značky Škoda ?

Pokud si chcete pořídit auto značky Škoda za nižší cenu, doporučujeme vám navštívit tyto stránky:

Poznámka redakce: pokud plánujete nákup nového vozu a hledáte tip na nejlevnější nová auta v České republice skladem (bez ohledu na značku vozu), pokračujte na stránku Nejlevnější nová auta v ČR.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka