Auto CB Plzeň potvrzuje rekordní nárůst prodejů ojetých vozů v programu Škoda Plus

Za rok 2023 prodali obchodníci Škoda Plus 49 248 prověřených ojetých vozů, což představuje 15procentní meziroční nárůst

Jarní servisní akce AUTO CB

Program certifikovaných ojetých vozů Škoda Plus potvrdil i v roce 2023, že čeští motoristé dávají při nákupu přednost prověřené kvalitě značkových prodejců. Autorizovaní partneři sítě Škoda Plus loni prodali přes 49 tisíc automobilů, což představuje 15% nárůst oproti roku 2022. Nejprodávanějšími modely se staly Škoda Octavia a Škoda Fabia, zvýšený zájem byl i o vozy SUV.

Tomáš Duchoň, vedoucí prodeje českého zastoupení Škoda Auto, nám k tomu řekl: "Loňská čísla překonala naše očekávání. Tento úspěch potvrzuje, jak silnou výhodu představuje zázemí dealerské sítě nejsilnější domácí automobilky, která může těžit ze synergií mezi prodejem nových a ojetých vozů."

Zákazníci upřednostňují kategorii Roční vozy

Čeští zákazníci při koupi ojetého automobilu stále více oceňují důvěryhodné partnery a vozy prověřené podle nejpřísnějších podmínek. Výrazné oživení se dostavilo v kategorii Roční vozy, která zahrnuje automobily do stáří 18 měsíců a s limitem do 30 000 ujetých kilometrů. V této kategorii vlivem stabilizace výroby a dostupnosti většího množství vozů stouply prodeje meziročně o 85 %. Roční vozy poskytují nejvyšší záruku kvality technického stavu a garanci skutečného kilometrového nájezdu. Díky přímému propojení programu Škoda Plus s automobilkou v Mladé Boleslavi se u těchto automobilů standardně nabízí prodloužená 5letá tovární záruka. Roční vozy loni tvořily 32,3 % celkového odbytu.

V kategorii Vyzkoušené vozy (stáří 2–5 let) si svůj vůz vybralo 21,1 % zákazníků a zbývajících 46,6 % se rozhodlo pro ojetý vůz starší 5 let. Prodejci Škoda Plus procházejí stejně náročným školením a procesem certifikace jako prodejci nových vozů, a zákazníkům tak poskytují plně srovnatelné služby na profesionální úrovni. Naprostá většina automobilů prodaných prostřednictvím programu Škoda Plus byla zakoupena jako nová v ČR, což s sebou nese značnou výhodu prověřené historie. Průměrná prodejní cena činila 462 155 Kč, průměrný věk 5 let a průměrný nájezd 72 513 kilometrů.

Škoda Octavia a Škoda Fabia – stálice i mezi ojetými vozy

Program Škoda Plus se neomezuje jen na vozy Škoda. Přes deset tisíc zákazníků si loni vybralo automobil některé z dalších značek. Nejpopulárnějším modelem byla Škoda Octavia, pro niž se rozhodlo 24,7 % kupujících. Následovaly další modely domácí značky – Fabia (22,1 %), Scala (10,2 %) a Superb (9,5 %). I na trhu ojetin se potvrzuje trend vzrůstající obliby vozů SUV. Téměř každé 4. prodané vozidlo v programu Škoda Plus (23,8 %) patřilo do této kategorie. Motorům dominují benzinové jednotky. Celkem 65,1 % vozů se prodalo s tímto pohonem, 32,8 % vozů bylo vybaveno naftovým motorem a 1,2 % připadlo na alternativní pohonná ústrojí. Nejoblíbenějším elektrifikovaným modelem se stala Škoda Enyaq.

Kvalita a serióznost na prvním místě

Program Škoda Plus v současnosti nabízí téměř 9 700 vozů, z nichž zhruba 34 % tvoří Roční vozy a přibližně 44 % Vyzkoušené vozy. Prověřené ojeté vozy z certifikovaného programu Škoda Plus jsou k dispozici v Auto CB v Plzni. Značka Škoda Plus patří k největším obchodníkům s ojetými automobily na českém trhu a díky pobočkám u většiny autorizovaných prodejců nových vozů Škoda je i regionálně nejdostupnější. Díky serióznímu a transparentnímu přístupu k výkupu i prodeji se etablovala jako důvěryhodný partner pro zájemce o ojetý vůz, a významnou měrou tak přispívá ke kultivaci tuzemského obchodu s ojetými vozy.

Zdroj:  TZ ŠKODA AUTO

Autor: Michal Dvořák Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka