„Hledáme projekty, které povedou ke zvýšení celkové návštěvnosti, potlačení vlivu sezónnosti, k využití místních služeb návštěvníky města či k prodloužení délky jejich pobytu nebo pozitivní prezentaci města Plzně v celostátních médiích. Chceme také prohloubit vztahy Plzně s jejími partnerskými městy,“ upřesnila náměstkyně primátora města Plzně pro oblast školství a cestovního ruchu Lucie Kantorová. Dodala, že důraz bude kladen na projekty či aktivity, které budou propagovat město Plzeň s ohledem na jeho kulturní a historické dědictví a budou mít nadregionální přesah. „Uvítáme také aktivity, jež se zaměří na rozšíření a zkvalitnění stávajících služeb a také projekty, které rozšíří spolupráci a posílí vazby s našimi partnerskými městy,“ upřesnila Lucie Kantorová.
Předpokládaný celkový objem peněžních prostředků je 1,4 milionu korun, přičemž maximální výše dotace v jednotlivém případě nesmí přesáhnout 150 tisíc korun. Žádosti o dotaci z tohoto programu přijímá Odbor komunikace a marketingu Magistrátu města Plzně od 6. do 20. ledna 2025. Úplné znění dotačního programu včetně všech podkladů naleznou zájemci od 18. listopadu na https://dotace.plzen.eu/verejnost/.