Fernet Stock 8000 má netradiční reklamu

Společnost Stock Plzeň, největší domácí výrobce lihovin, spustil od 8. března televizní reklamní kampaň na podporu své podzimní novinky – bylinného destilátu Fernet Stock 8000. Reklamní spoty se budou na televizních stanicích Nova a Prima objevovat až do konce dubna. Podobně jako vše, co souvisí...


Společnost Stock Plzeň, největší domácí výrobce lihovin, spustil od 8. března televizní reklamní kampaň na podporu své podzimní novinky – bylinného destilátu Fernet Stock 8000. Reklamní spoty se budou na televizních stanicích Nova a Prima objevovat až do konce dubna.
Podobně jako vše, co souvisí s podporou „osmitisícovky“, i příprava televizní reklamy probíhala zcela netradičním a neokoukaným způsobem. Pro Fernet Stock 8000 totiž byly natočeny hned čtyři hrané spoty, které se obracejí k lidem s chutí experimentovat. Z nich dva prošly užším výběrem a budou skutečně vysílány v televizi. Jeden bude s výhradně mužským obsazením, ve druhém pak budou účinkovat pouze ženy.
Kreativní ztvárnění spotů pochází z dílny reklamní agentury Sabotage pod vedením Františka Bumbálka. Režie se ujal Wayne Halloway, který stál například u globální kampaně značky Adidas. Hudbu ke spotu složil Mirek Chyška (J.A.R.), zpívá Dan Bárta. Sabotage pojala Fernet Stock 8000 ve svých návrzích jako naprostou a dosud nepoznanou novinku a zpracovala reklamní koncepty, které mají oslovit kreativní a tvořivé konzumenty, nespokojené s tradiční nabídkou. Koncepty vycházejí z toho, že Fernet Stock 8000 je naprosto unikátním produktem, který nabízí neuvěřitelnou škálu kombinací a možností konzumace. Velmi nekonvenčně probíhal i výběr herců a hereček do hlavních rolí. Casting se totiž uskutečnil přímo hlasováním několika stovek brand ambassadorů na internetových stránkách www.fs8000.cz, kde byly zveřejněny fotografie adeptů.
Již při uvedení na trh se pilířem podpory Fernetu Stock 8000 stal dosud nepoužitý projekt „míchacích kempů“, kterých se účastnilo více než 1500 lidí. „Přestali být pouhými diváky, kteří sledují, co pro ně bylo připraveno, ale aktivně se podíleli na vymýšlení nových drinků, rituálů, názvů, koktejlů, prostě všeho, co bude napříště spojeno jen s Fernetem Stock 8000. Vtáhli jsme je do děje a oni výslednou komunikaci výrazně ovlivnili,“ uvedl brand manažer značky Pavel Jechort.
Aktivní spolupráce s konzumenty je klíčovým pilířem marketingu Fernetu Stock 8000 i nadále. Spotřebitelé v tomto konceptu nejsou jen pasivními příjemci, ale jsou přímo zapojeni do tvorby image značky. Srdcem komunikace jsou internetové stránky www.fs8000.cz, které značku spojují nejen se skupinou brand ambassadorů, ale i se všemi dalšími, kteří se chtějí účastnit. „Práce s tolika ´poradci´ je nesmírně zábavná. Hned si uvědomíte, že se můžete někdy ocitnout v zajetí výzkumů a odříznutý od reality,“ uvedl Pavel Jechort. Do budoucna se podle něho chystá spolupráce s perspektivními mladými studenty marketingu a mladými filmaři, jejichž tvorba bude zveřejňována na internetu či prostřednictvím jiných médií..
Fernet Stock 8000 představuje unikátní koncept na trhu lihovin. Receptura sice vychází z obdobných základů jako Fernet Stock, avšak Fernet Stock 8000 je vyráběn novou originální technologií. Díky použitým destilačním postupům je překvapivě naprosto čirý. Celkem je ve Fernetu Stock 8000 obsaženo 35 bylin, z nichž prim hrají takzvané funkční byliny - anýz, pelyněk, jalovec, kardamon a galgan. Funkční byliny mají klíčový význam na chuť a vůni osmitisícovky, některým jsou dokonce přisuzovány afrodiziakální účinky.Všechny charakteristiky Fernetu Stock 8000 vyniknou nejlépe, pokud se podává ledově namrazený.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 11.03.2008 08:59



0 +
 
Nová škoda Enyaq

Hlavní zprávy

 

Čištění klima Chraňte sebe a své milované