Auto CB Plzeň potvrzuje rekordní nárůst prodejů ojetých vozů v programu Škoda Plus

Za rok 2023 prodali obchodníci Škoda Plus 49 248 prověřených ojetých vozů, což představuje 15procentní meziroční nárůst

Cílená propagace v Plzni

Program certifikovaných ojetých vozů Škoda Plus potvrdil i v roce 2023, že čeští motoristé dávají při nákupu přednost prověřené kvalitě značkových prodejců. Autorizovaní partneři sítě Škoda Plus loni prodali přes 49 tisíc automobilů, což představuje 15% nárůst oproti roku 2022. Nejprodávanějšími modely se staly Škoda Octavia a Škoda Fabia, zvýšený zájem byl i o vozy SUV.

Tomáš Duchoň, vedoucí prodeje českého zastoupení Škoda Auto, nám k tomu řekl: "Loňská čísla překonala naše očekávání. Tento úspěch potvrzuje, jak silnou výhodu představuje zázemí dealerské sítě nejsilnější domácí automobilky, která může těžit ze synergií mezi prodejem nových a ojetých vozů."

Zákazníci upřednostňují kategorii Roční vozy

Čeští zákazníci při koupi ojetého automobilu stále více oceňují důvěryhodné partnery a vozy prověřené podle nejpřísnějších podmínek. Výrazné oživení se dostavilo v kategorii Roční vozy, která zahrnuje automobily do stáří 18 měsíců a s limitem do 30 000 ujetých kilometrů. V této kategorii vlivem stabilizace výroby a dostupnosti většího množství vozů stouply prodeje meziročně o 85 %. Roční vozy poskytují nejvyšší záruku kvality technického stavu a garanci skutečného kilometrového nájezdu. Díky přímému propojení programu Škoda Plus s automobilkou v Mladé Boleslavi se u těchto automobilů standardně nabízí prodloužená 5letá tovární záruka. Roční vozy loni tvořily 32,3 % celkového odbytu.

V kategorii Vyzkoušené vozy (stáří 2–5 let) si svůj vůz vybralo 21,1 % zákazníků a zbývajících 46,6 % se rozhodlo pro ojetý vůz starší 5 let. Prodejci Škoda Plus procházejí stejně náročným školením a procesem certifikace jako prodejci nových vozů, a zákazníkům tak poskytují plně srovnatelné služby na profesionální úrovni. Naprostá většina automobilů prodaných prostřednictvím programu Škoda Plus byla zakoupena jako nová v ČR, což s sebou nese značnou výhodu prověřené historie. Průměrná prodejní cena činila 462 155 Kč, průměrný věk 5 let a průměrný nájezd 72 513 kilometrů.

Škoda Octavia a Škoda Fabia – stálice i mezi ojetými vozy

Program Škoda Plus se neomezuje jen na vozy Škoda. Přes deset tisíc zákazníků si loni vybralo automobil některé z dalších značek. Nejpopulárnějším modelem byla Škoda Octavia, pro niž se rozhodlo 24,7 % kupujících. Následovaly další modely domácí značky – Fabia (22,1 %), Scala (10,2 %) a Superb (9,5 %). I na trhu ojetin se potvrzuje trend vzrůstající obliby vozů SUV. Téměř každé 4. prodané vozidlo v programu Škoda Plus (23,8 %) patřilo do této kategorie. Motorům dominují benzinové jednotky. Celkem 65,1 % vozů se prodalo s tímto pohonem, 32,8 % vozů bylo vybaveno naftovým motorem a 1,2 % připadlo na alternativní pohonná ústrojí. Nejoblíbenějším elektrifikovaným modelem se stala Škoda Enyaq.

Kvalita a serióznost na prvním místě

Program Škoda Plus v současnosti nabízí téměř 9 700 vozů, z nichž zhruba 34 % tvoří Roční vozy a přibližně 44 % Vyzkoušené vozy. Prověřené ojeté vozy z certifikovaného programu Škoda Plus jsou k dispozici v Auto CB v Plzni. Značka Škoda Plus patří k největším obchodníkům s ojetými automobily na českém trhu a díky pobočkám u většiny autorizovaných prodejců nových vozů Škoda je i regionálně nejdostupnější. Díky serióznímu a transparentnímu přístupu k výkupu i prodeji se etablovala jako důvěryhodný partner pro zájemce o ojetý vůz, a významnou měrou tak přispívá ke kultivaci tuzemského obchodu s ojetými vozy.

Zdroj:  TZ ŠKODA AUTO

Autor: Michal Dvořák Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka