Hyundai i30 N vítězem ankety „Sports Cars of the Year 2018“

Hyundai i30 N byl zvolen „Dováženým vítězem“ v kategorii malých a kompaktních vozů.

Cílená propagace v Plzni

Hyundai i30 N již během svého prvního roku prodeje přesvědčil čtenáře časopisu Auto Bild Sportscars o svých vynikajících kvalitách. Kompaktní sportovní vůz obdržel prestižní titul „Dovážený vítěz“ v kategorii malých a kompaktních vozů v rámci ankety „Sports Cars of the Year 2018“. První vysokovýkonný model Hyundai se prosadil v konkurenci sedmi etablovaných modelů, vyráběných například značkami Honda, Peugeot a Renault.

Velkou oblibu modelu Hyundai i30 N (spotřeba paliva v l/100 km: město 10,7, mimo město 5,9, kombinovaná 7,7; kombinované emise CO2v g/km: 176) potvrzují také statistiky prodeje: jen na německém trhu bylo prodáno již více než 6000 vozidel N.

„Ocenění ‚Dovážený vítěz‘ od čtenářů časopisu Auto Bild Sportcars je obrovským úspěchem. Toto ocenění potvrzuje, že se nám podařilo dosáhnout vytčeného cíle, aby model i30 N poskytoval našim zákazníkům ryzí potěšení z jízdy za dostupnou cenu. Zájem zákazníků o náš první vysokovýkonný model překonal všechna očekávání, ale toto je pro Hyundai N teprve začátek,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, zodpovědný za marketing a produkt.

Hyundai N si již vybudoval skvělé jméno a reputaci v globálním motoristickém sportu. Od svého založení v roce 2015 podávají soutěžní a závodní vozy N výkony na nejvyšší úrovni v mistrovství světa v rallye FIA WRC (World Rally Championship), v seriálu vytrvalostních okruhových závodů VLN na Nürburgringu, v mezinárodních mistrovstvích cestovních vozů TCR, v seriálu závodů Pirelli World Challenge a ve vyčerpávajícím 24hodinovém vytrvalostním závodě v německém Nürburgringu. Na základě dosažených úspěchů realizuje Hyundai vizi a filozofii N, inspirovanou motoristickým sportem, a to prostřednictvím svého systematicky strukturovaného produktového portfolia. Do něj patří jednak speciální soutěžní a okruhová závodní vozidla světové úrovně, ale také sériové modely s vysokovýkonnými pohony a podvozky i výjimečnou jízdní dynamikou. To vše významným způsobem přispívá k budování exkluzivní a sportovní image značky Hyundai.

Hyundai v roce 2018 rozšířil svou produktovou řadu N nejen o elegantní i30 Fastback N (spotřeba paliva v l/100 km: město 10,7, mimo město 5,9, kombinovaná 7,7; kombinované emise CO2 v g/km: 176), ale také o novou výbavovou linii N Line, která se vyznačuje specifickými stylistickými prvky N a konstrukčními úpravami pro sportovnější jízdní vlastnosti. Řidičům, kteří touží po ještě vyšší úrovni výkonů, a ještě osobitějším stylu, bude určena nabídka individualizovaných dílů N Option, vyráběných značkou N.

Tip pro fanoušky nových automobilů

Pokud jste fanouškem automobilů značky Hyundai ale i všech ostatních vozů různých značek a zajímáte se o automobilový průmysl, doporučujeme vám navštívit e-magazín o nových autech www.autonewsletter.cz. Jestliže patříte mezi prodejce automobilů a sháníte webovou aplikaci pro správu zakázek, navštivte stránky www.autoklient.cz.

Autor: AutoSystem a.s. Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
út 11.12.2018 15:39



0 +
 
Renault Clio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka