LAND ROVER JAKO PLUG-IN HYBRID

EVOQUE A DISCOVERY SPORT: 309 koní, spotřeba 1,4 litru a zrychlení za 6,4 s... technologie posunula Land Rover opět dopředu.

Cílená propagace v Plzni

Range Rover Evoque a Land Rover Discovery sport plug-in hybrid se dokonale hodí pro jízdy ve městě i víkendové výpravy. Nabízí ryze elektrický pohon s nulovými emisemi a lze ho nabíjet pomocí rychlonabíječky na stejnosměrný proud (80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny). Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice.Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. 

Nový pohon PHEV splňuje nejmodernější požadavky a ve svém segmentu si připisuje doposud jedinečné jízdní výkony. Verzi P300e pohání tříválcový zážehový motor ve spolupráci s elektromotorem.

  • až 66 km čistě elektrický dojezd bez emisí

  • kombinovaná spotřeba 1,4, resp. 1,6 l / 100 km

  • výkon 227 kW (309 k) a krutící moment 540 N.m

  • zrychlení na stovku za 6,4, resp. 6,6 s

  • pohon čtyř kol

 PŘIJÍMÁME OBJEDNÁVKY – POZOR OMEZENÝ POČET PRO ROK 2020

Tříválcový zážehový agregát Ingenium s objemem 1,5 litru dodává vozidlu výkon 200 koní, který se pomocí nově vyvinuté 8stupňové automatické převodovky přenáší na přední kola. Ze zadní osy poskytuje spalovacímu motoru asistenci elektromotor o výkonu 109 koňských sil, napájený akumulátorem s kapacitou 11,3 kW. Výsledkem je systémový výkon 309 k a 540 Nm, tvořící horní výkonovou laťku obou vozidel.

Za zmínku stojí zejména umístění akumulátoru vprostoru pod 2. řadou sedadel. Zásluhou zvolenéh ořešení nedochází ke zmenšení dostupného prostoru ani v prostoru pro cestující, ani v kapacitě zavazadelníku.

Nabíjení akumulátoru lze provádět několika způsoby:

  • Externí nabíjení: Soukromá (domácí) zásuvka, wallbox, veřejné stejnosměrné nabíjecí sloupky do 32 kW (možnost nabití do 30 minut).

  • Rekuperace brzdné energie: Získávání elektrické energie regenerativním brzděním.

  • NOVĚ: Řemenem poháněný integrovaný startér-generátor (BiSG -Belt integrated Starter Generator). Dobíjení probíhá za jízdy. BiSG se stará o nepřetržitou dostupnost potřebného proudu pro pohon všech kol i v případě, že je baterie zrovna vybitá.

Hodnoty emisí dle cyklu WLTP od 36 g/km řadí k našim nejúčinnějším vozidlům.

VÍCE O POHONU PHEV >  PŘEJÍT NA EVOQUE >   PŘEJÍT NA DISCOVERY SPORT >   

Fotogalerie
Autor: Autosalon DAJBYCH Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
út 16.06.2020 15:54



2 +
 
Renault Clio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka