Nový Volkswagen Transporter bude testován na nejtěžší rallye světa

Tým BARTH Racing se chystá na svůj druhý start na nejtěžší rallye na světe, na slavný DAKAR. Součástí týmu je samozřejmě technika a to nejen technika pro jezdce, ale také pro doprovod. Součástí doprovodných vozů je i nový Volkswagen Transporter šesté generace. Tým BARTH Racing tak bude testovat tento užitkový vůz značky Volkswagen v těch nejtěžších podmínkách.

Cílená propagace v Plzni

Tým BARTH Racing se chystá na nejtěžší rallye na světe, na slavný DAKAR.

Tým BARTH Racing v novém složení, tedy s jezdci na motocyklech matadorem Davidem Pabiškou a nováčkem Rudolfem Lhotským a s jezdci v bugině Josefem Macháčkem a Martinem Plechatým má za sebou veškerou přípravu a na konci roku se přesune do Jižní Ameriky. Kompletní tým odlétá 29. prosince 2015.

Součástí týmu je samozřejmě technika a to nejen technika pro jezdce, ale také pro doprovod. Součástí doprovodných vozů je i nový Volkswagen Transporter šesté generace. Tým BARTH Racing tak bude testovat tento užitkový vůz značky Volkswagen v těch nejtěžších podmínkách. Samozřejmostí budou nezpevněné povrchy, písečný podklad, ale také vysoké nadmořské výšky a terén v Bolívii. Přepravovat bude až 9 lidí nebo také servisní techniku.

Tým podrobil nový Transporter již první zatěžkávací zkoušce na testování v bývalém vojenském prostoru v Milovicích, kde testoval Josef Macháček a Martin Plechatý nastavení buginy Optimus.

Transporter T6 je technologický skvost značky Volkswagen

Nový model Transporter T6 je technologický skvost značky Volkswagen. Vůz disponuje výkonem 150 kW tedy 204 koní a je osazen sedmistupňovou převodovkou DSG. O dokonalý převod výkonu na všechny čtyři kola se stará nová Haldex spojka s mechanickou uzávěrkou diferenciálu.

Interiér vozidla obsahuje všechny prvky maximálního komfortu a bezpečí pro celou posádku včetně nejmodernějších technologií jako např. navigační systém o velikosti 6,3 palce, automatické přepínání dálkových světlometů ve spojení s novými LED diodovými světly, které jsou osazeny v přední i zadní části vozidla. Vůz je také vybaven Adaptibilním tempomatem s funkcí nouzového brždění a asistentem pro rozpoznání únavy řidiče.

Vozidlo je vyrobeny s prvky pro provoz v extrémních podmínkách. Transporter na Dakar má zesílený podvozek a odpružení, je osazen speciálním vzduchovým filtrem včetně ukazatele nasycení pro prostředí s velkým výskytem prachu, servořízením v závislosti na jízdní rychlosti a Offroad asistentem pro rozjezd do kopce.

Podpořte sportovní tým BARTH Racing na FACEBOOKU!

Zdroj: barth-racing.cz

Autor: Jan Vavřička Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
st 09.12.2015 09:06



5 +
 
Renault Clio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka