Porsche uvádí nová provedení modelu Panamera o výkonu až 700 PS

Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je dnes nejvýkonnější variantou v rámci kompletně vylepšené produktové řady; pohon vozu je kombinací čtyřlitrového dvojitě přeplňovaného agregátu V8 o výkonu 420 kW (571 PS) a elektromotoru 100 kW (136 PS).

mobilnípohotovost

Porsche doplňuje nabídku provedení nové Panamery o další modely.

Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je dnes nejvýkonnější variantou v rámci kompletně vylepšené produktové řady; pohon vozu je kombinací čtyřlitrového dvojitě přeplňovaného agregátu V8 o výkonu 420 kW (571 PS) a elektromotoru 100 kW (136 PS).

Kapacita vysokonapěťová baterie se díky použití optimalizovaných článků zvýšila z původních 14,1 na 17,9 kWh; k ještě efektivnějšímu hospodaření s energií napomohla úprava jízdních režimů. Nová Panamera Turbo S E-Hybrid nabízí čistě elektrický dojezd až 50 km (podle metodiky WLTP EAER City; podle NEDC: až 59 km); Panamera 4 E-Hybrid dokáže s nulovými lokálními emisemi absolvovat až 56 km (podle metodiky WLTP EAER City; podle NEDC: až 64 km). Plug-in hybridní modely Porsche je optimální dobíjet z domovní sítě – prostřednictvím standardní domovní zásuvky nebo speciální výkonové zásuvky. Při použití standardně dodávané nabíječky Porsche Mobile Charger je k dispozici nabíjecí výkon až 7,2 kW (v závislosti na konkrétním provedení). Vůz lze rovněž nabíjet na veřejných nabíjecích stanicích pomocí kabelu ‚Mode 3‘.

Lepší jízdní schopnosti, více pohodlí
Úpravy v oblasti podvozku a řídicích systémů se u všech nových provedení Panamery zaměřily na sportovní charakter v kombinaci s jízdním pohodlím. V některých případech byla implementována zbrusu nová řídicí strategie. Za lepší dynamikou při překonávání bočních sil a vyšší přesností stojí nová generace systému řízení a nové pneumatiky. Vlajkové provedení Panamera Turbo S E-Hybrid je standardně vybaveno všemi aktuálně dostupnými systémy pro podvozek i řídicími systémy, jako je elektrický systém ovládání podvozku pro aktivní stabilizaci klopení PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport), jehož součástí je systém vektorování točivého momentu PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus), systém řízení zadních kol a posilovač řízení s progresivním účinkem (Power Steering Plus), jakožto i kompozitní keramické brzdy PCCB.

Nová provedení Porsche Panamera je možné již objednávat; počátkem letošního prosince se vůz objeví u prodejců.

Autor: AutoSystem a.s. Článek může obsahovat komerční sdělení.

mobilnipohotovost

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
čt 22.10.2020 14:43



0 +
 
Uniweb weby

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018
seo uniweb