Propisky s potiskem jsou multifunkčním propagačním nástrojem. Podívejte se, jak na jejich výrobu

Alespoň jednu reklamní propisku má doma nebo v kanceláři pravděpodobně každý z nás. Je totiž poměrně běžnou praxí, že se reklamní propisky dávají klientům zdarma například při podpisu smlouvy, v rámci dárkového balíčku pro VIP zákazníky či například obchodní partnery.

Jarní servisní akce AUTO CB

Také jsou tužky s potiskem volně k dispozici v obchodech, kancelářích, informačních centrech či v nejrůznějších institucích a na úřadech. Tužky s vlastním textem jsou ale skvělým nápadem i v jiných oblastech, než je podnikání.

Kupříkladu na svatbách je v posledních letech zvykem obdarovávat svatebčany upomínkovým předmětem s fotografií novomanželů či jejich iniciálami a oním důležitým datem. Takovým drobným poděkováním za účast na svatbě, křtinách, oslavě kulatin, ale třeba i absolvování letního tábora či nějakého vzdělávacího kurzu proto může být právě i krásná personalizovaná propiska či luxusně vypadající pero. Tím lze ale obdarovat třeba i vaše zaměstnance na vánočním večírku, při odchodu do důchodu nebo na rodičovskou dovolenou. Jde jednoduše o personalizovaný propagační prostředek, který má překvapivě mnoho způsobů využití. Navíc se reklamní propisky, tužky a pera dají vytvořit v mnoha atraktivních designech a různých cenových relacích. Pojďte se s námi podívat, jak na výrobu reklamní propisky.

Profesionální tiskárny vám nabídnou širokou škálu tužek, propisek a per

Kromě klasických dřevěných tužek s gumou, které vám dobré tiskárny nabídnou v mnoha barevných provedeních, a dlouhých truhlářských tužek, patří v této kategorii mezi bestsellery zejména kuličková pera. Tyto reklamní propisky jsou často nabízeny jednotlivě či v sadě v ekologickém recyklovaném provedení. Pořídit si tak můžete kuličkové pero s víčkem, praktickým ozdobným klipem nebo dokonce třeba i se stylusem, jehož prostřednictvím můžete ovládat elektronická zařízení podporující tuto technologii. Z materiálů je pak na výběr kvalitní plast, kov, který dodává reklamní propisce luxusní vzhled, ale i korek nebo recyklovaný papír. Kromě potisku je u některých kovových per také možné takzvané gravírování, tedy vyrytí požadovaného textu plasticky do těla tužky.

Jaké by reklamní propiska měla mít vlastnosti?

Bez propagačních propisek se v dnešní době už neobejde žádná firma či instituce. Všichni totiž vědí, že tento reklamní nosič patří mezi ty s poměrně velkou úspěšností. Má to ale háček. Aby byla personalizovaná firemní tužka, propiska nebo pero skutečně efektivní, musí mít nejen kvalitní tuhu, hrot a náplň, ale musí být také příjemné držet tuto psací potřebu v ruce.

Příjemnou povrchovou úpravou je kupříkladu sametové zušlechtění soft touch. V neposlední řadě je ale také potřeba nechat si tužku vyrobit v atraktivním vzhledu, který nepůsobí levně, byť se rozhodně nejedná o věc, která by ohrozila rozpočet sebemenšího podnikatele. Proto vám dobré tiskárny zpravidla nabízejí velmi obsáhlou a rozličnou nabídku provedení. Záleží tak pouze na vás, s čím přijdete.

Autor: REGIONPLZEN.CZ Článek může obsahovat komerční sdělení.

The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka