Po obhajobě prestižního ocenění Superbrands, které se udílí nejlepším značkám ve svých oborech, získal RE/MAX další ocenění od magazínu Enterpreneur. „Vítězství v rámci kategorie a dokonce jeho obhajoba je důležitým připomenutím toho, jak dobře nastavený je celý koncept RE/MAX. Jsem hrdý, že mohu být součástí tak skvělé společnosti.“ říká David Krajný, prezident RE/MAX ČR a SR.
Na předních pozicích žebříčku sestaveného odborným magazínem je řada značek, které si cestu na evropský trh ještě neprošlapaly. Přesto zde figuruje například řetězec Subway nebo síť McDonald´s. Právě ta je v tuzemsku brána jako hlavní příklad franšízového konceptu. Podobně se v žebříčku umístily i konkurenční realitní koncepty, které jsou však zařazeny hluboko pod značkou RE/MAX, která toto prestižní ocenění získala již po několikáté.
Mezi prvními, kdo si převzali ocenění Superbrands 2016 a byli tak oficiálně pozvání do brandingového programu Superbrands 2016 byly značky RE/MAX, ocenění převzala Ing. Dana Huňařová, Marketing Manager.