EHMK 2015 dělá Plzeň atraktivní. Důkazem je smlouva s agenturou CzechTourism

Plzeň o uplynulém víkendu slavnostně zahájila projekt Evropské hlavní město kultury 2015. Při této příležitosti byla zástupci vládní agentury CzechTourism a městské příspěvkové organizace Plzeň – TURISMUS oficiálně podepsána Smlouva o spolupráci.

Cílená propagace v Plzni

Dohoda prohlubuje dosavadní kooperaci a reaguje na vysoký turistický potenciál projektu. CzechTourism tak oficiálně deklaruje, že se Plzeň jako Evropské hlavní město kultury v roce 2015 stane jedním z hlavních komunikačních témat v rámci marketingových aktivit České republiky jako turistické destinace, a to především v zahraničí.

„Projekt Plzeň 2015 nabízí jedinečnou možnost, jak zviditelnit nejen Plzeňsko, ale i celou Českou republiku a posílit její image atraktivní turistické destinace s výraznou kulturou. Je pro nás velkou příležitostí, že prestižní titul Evropské hlavní město kultury získala právě tato západočeská metropole. Naší snahou bude pomocí cílené propagace na zahraničních trzích přesvědčit turisty z celého světa o unikátnosti tohoto regionu“ uvádí Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism. 

„Projekt Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 je velkou příležitostí nejen pro Plzeň a region. Věříme, že posílí image České republiky jako atraktivní kulturní a turistické destinace. Proto velice vítáme, že nám CzechTourism prostřednictvím svých mediálních kanálů a jednotlivých zahraničních zastoupení umožní se ještě více zviditelnit,“ říká Zuzana Koubíková, ředitelka organizace Plzeň – TURISMUS.

Projekt Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 je v evropském kontextu pro Česko jako turistickou destinaci natolik významný, že se v příštím roce stane jedním z hlavních komunikačních témat České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. Například expozice České republiky na nejvýznamnějších veletrzích cestovního ruchu v zahraničí budou uzpůsobeny tak, aby na první pohled lákaly k návštěvě Plzně – Evropského hlavního města kultury 2015. V letošním roce bude také pokračovat aktivní spolupráce na presstripech. Již v uplynulých měsících se podařilo do Plzně nalákat přední světová média, v mnohých případech právě díky spolupráci se zahraničními zastoupeními agentury CzechTourism. 

CzechTourism podpoří Plzeň nejen svými marketingovými aktivitami, ale také po odborné stránce. Prostřednictvím Institutu turismu se zapojí do evaluace projektu Plzeň - Evropské hlavní město kultury tím, že poskytne supervizi a finanční podporu vybraným průzkumům návštěvnosti stěžejních akcí roku 2015 a bude se podílet na monitoringu celkové návštěvnosti města. 

Plzeň – TURISMUS recipročně zajistí vizibilitu agentury CzechTourism a jeho kampaní na akcích projektu Plzeň Evropské hlavní město kultury 2015. V plzeňském infocentru pak budou mít návštěvníci k dispozici široké portfolio oficiálních turistických materiálů o České republice. 


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka