Konec klasických autobazarů – v Plzni se otevírá obří obchodní centrum s ojetými vozy

Plzeňský obchodní dům s ojetými automobily je první projekt nové generace, který Auto ESA bude v budoucnu realizovat i v dalších městech.

SEO UNIWEB

Obchod s ojetými automobily v České republice prochází v posledních letech výraznými proměnami. Ty spočívají nejen ve zvyšující se kvalitě nabízených vozidel a doplňkových služeb, ale především ve změně celkové kultury a způsobů prodeje. Více než 70 % zájemců o ojetý vůz je aktuálně ochotno cestovat za nákupem až do vzdálenosti 100 kilometrů od svého bydliště. Rozhoduje u nich nejen nabídka vozidel a služeb, ale čím dál tím více také celková úroveň a kvalita zázemí. Vyplynulo to z interního průzkumu Auto ESA, který společnost realizovala vprůběhu roku 2016. Firma proto v červnu otevírá v Plzni obří zastřešené autocentrum a to na ploše přesahující 10.000 m2.

„V rámci naší pobočkové expanze velmi pečlivě zvažujeme nejen vlastní lokalitu pro novou provozovnu, ale také preference zákazníků a změny vjejich modelu nakupování,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a pokračuje: „Je více než zřejmé, že budoucnost obchodu sojetými automobily nestojí pouze na kvalitním produktu, to je samozřejmost, ale na přidaných službách a také na srovnatelné úrovni kultury prodeje ojetých vozidel sprodejem nových vozů.“

Plzeňský obchodní dům sojetými automobily je tak první projekt nové generace, který Auto ESA bude vbudoucnu realizovat i v dalších městech. Obchodní dům se nachází v NC Borská Pole, v prostorách, kde byla dříve prodejna OBI. Celá prodejní plocha je tak kompletně pod střechou, temperovaná a perfektně osvětlená. Na ploše cca 10.000m2 si zákazníci budou moci vybírat z nabídky až 300 vozidel různých cenových kategorií, značek a modelů. Součástí prodejny je samozřejmě i klientská zóna s nabídkou dalších služeb, jako je například financování vozidel nebo jejich pojištění.

Podle interního průzkumu, který Auto ESA realizovalo vroce 2016, ztrácejí zákazníci důvěru v „klasické“ autobazary, tak jak je většina populace zná zpočátku devadesátých let, a přesouvají se do velkých autocenter. „Změnu v požadavcích zákazníků musíme samozřejmě v naší pobočkové expanzi reflektovat. Otevřením plzeňského autocentra dorovnáváme kulturu prodeje ojetých vozidel k prodeji nových vozů, přičemž v některých aspektech ji rozhodně překonáváme,“ podotýká Foltýn.

Od nového konceptu si firma slibuje nejen výrazné zvýšení kultury prodeje ojetých vozidel a celkové navýšení prodejů, ale také celkové zlepšení vnímání segmentu prodeje ojetin veřejností. „Autobazary jsou českou veřejností stále vnímány spíše negativně. Tímto novým konceptem chceme zákazníkům ukázat, že i prodej ojetin se dá dělat na vysoké úrovni, která je srovnatelná  skvalitou prodeje nových prémiových značek,“ uzavírá Foltýn.

Více na webu https://www.autoesa.cz/

weby na míru UNIWEB

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 29.06.2017 10:31




5 +
 
clio auto cb

Hlavní zprávy

 

čez zprávy 2018
seo uniweb