Během ní zhotovitelská firma provedla kompletní výměnu konstrukčních vrstev s částečnou sanací a rozšířením v některých nevyhovujících místech. Kromě toho byly opraveny přilehlé sjezdy včetně nových šikmých čel a zatrubnění, dále kompletně vyměněn propustek v místě vyústění této komunikace na hlavní tah Plzeň – České Budějovice. V celém úseku došlo po obou stranách k reprofilaci příkopů a dosypání krajnic s osazením nových směrových sloupků.
Povrch vozovky byl opatřen kvalitnější vrstvou z mastixu s podrcením a novým vodorovným značením, kdy došlo v důsledku úpravy šířkových poměrů ke směrovému oddělení jízdních pruhů a tím i zvýšení bezpečnosti provozu. "Práce na uvedeném úseku se nám podařilo dokončit s předstihem a do plného provozu mohla být stavba předána ve čtvrtek 21. května v odpoledních hodinách," říká šéf plzeňské pobočky Ředitelství silnic a dálnic Zdeněk Kuťák.