Plzeňští páťáci na jarmarku vydělali přes 13 tisíc korun, vyvrcholila tím jejich výuka finanční gramotnosti

Od začátku školního roku se děti z plzeňské 28. ZŠ seznamovaly v projektu Abeceda peněz se světem byznysu. Své znalosti průběžně přenášely do praxe.

Cílená propagace v Plzni

Vybudovaly podnik „Modré srdce“ a své první výrobky úspěšně prodaly na pondělním jarmarku v pobočce České spořitelny. Prodejem vánočního zboží a občerstvení si vydělaly 13 509 korun. Peníze plánují použít na zaplacení vytouženého školního výletu.

„Děti zcela nadchlo, že si mohly zcela samy vymyslet, co budou dělat, a samy si to bez zásahu dospěláků řídit. Že je to vážně jejich firma. I proto si asi vzaly projekt zcela za svůj a dnes se naplno vrhly do prodeje,“ říká třídní učitelka Kateřina Jonášová. S občerstvením a cukrovím podle ní dětem trochu vypomohli rodiče, vše ostatní vyráběli školáci sami – například outdoorové náramky, různé ozdoby a také pohlednice. „Za utržené peníze vyrazí třída na dvoudenní výlet na hrad Hauenštejn a hodně se na tohle dobrodružství s přespáním těší,“ dodává učitelka.

Fotogalerie

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka