Výtěžek ze speciální kolekce #Copatutoje Pilsner Urquell pomůže FN Plzeň

Legendární kolekce oblečení města Plzně #COPATUTOJE, která se loni spojila s ikonickou značkou Pilsner Urquell, pomáhá plzeňské nemocnici.

Cílená propagace v Plzni

Od loňského září si mohli lidé koupit tuto novou kolekci oblečení, která v sobě spojuje hned několik plzeňských prvků. Výtěžek z prodeje, téměř 180 tisíc korun, byl v pondělí slavnostně předán Fakultní nemocnici v Plzni, kde pomůže onkologickým pacientům.

„Prodeje kolekce překonaly naše očekávání. Některé položky oblečení nám doslova mizely pod rukama. Společně ve spolupráci s plzeňskou firmou Horsefeathers jsme všem Plzeňákům přinesli nejen trička a kšiltovky, ale i ponožky nebo zimní kulichy! Zakoupením zboží z této kolekce získali zákazníci unikátní produkty s esencí Plzně a zároveň pomohli Onkologické a radioterapeutické klinice Fakultní nemocnice Plzeň,“ uvedla Pavla Mášková, manažerka návštěvnických a obchodních služeb Plzeňského Prazdroje. Konkrétní část výtěžku z každého produktu totiž poputuje právě na danou kliniku, kde přispěje na zlepšení jejího vybavení.
Onkologická a radioterapeutická klinika v Plzni patří k vůbec největším v České republice a každý rok pomáhá tisícům pacientů překonat těžkou životní situaci a vrátit je zpět do života.

„Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na válku a dopady pandemie, musíme myslet i na spoluobčany, kteří jsou těžce nemocní. Děkujeme všem, kteří projekt podpořili, a samozřejmě také značkám Horsefeathers a Pilsner Urquell a městu Plzni,“ poděkoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
„Mám obrovskou radost, že jsme dnes mohli předat Onkologické a radioterapeutické klinice dar ve výši 178 920 korun, který pomůže na místě, kde se nejen o obyvatele Plzně skvěle starají, a to svoji profesionální a odbornou péčí a příjemným prostředím,“ řekl Rudolf Šlehofer, ředitel oddělení Craft & Heritage Plzeňského Prazdroje.

„V Plzni máme hodně důvodů, proč být hrdí na to, že zde žijeme. A tuto hrdost můžeme vyjadřovat i díky produktům #COPATUTOJE. Jako ‚Plzeňáka‘ a člověka, který rád sportuje, mě obzvlášť těší, že se pro dobrou věc spojila tradice zastoupená Prazdrojem a moderní úspěšná značka Horsefeathers, jejíž oblečení nosí lidé po celém světě,“ uvedl primátor Plzně Pavel Šindelář. Šek ve Fakultní nemocnici Plzeň v jeho zastoupení předala radní města pro oblast marketingu a prezentace Veronika Jilichová Nová. „Jsem ráda, že se v tento moment potkává v jednom bodě úspěšná marketingová kampaň města spojená s žádanými výrobky tradičních firem a že zisk z projektu putuje do oblasti medicíny a lékařské péče! Jako ekonoma a lékaře mě to těší dvojnásob,“ uvedla Veronika Jilichová Nová.
Produkty Pilsner Urquell #COPATUTOJE ukázaly nejen výjimečnou formu spolupráce mezi městem Plzní, plzeňským pivovarem a plzeňskou firmou Horsefeathers, která byla výrobcem všech produktů z kolekce, ale i to, jak moc jsou Plzeňané i na svoje město a pivovar hrdí.

„Jsme moc rádi, že se součástí projektu #COPATUTOJE stal Pilsner Urquell, unikátní značka, neodmyslitelně spojená s Plzní, která dává projektu #COPATUTOJE úplně nový rozměr,“ dodal Pavel Kubíček za značku Horsefeathers.

Fotogalerie
The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka