Vyzkoušeli jsme nový model Suzuki Vitara mimo běžnou silnici

Plzeňský autosalon Autoservis Nedvěd, který nově rozšířil nabídku vozů o značku SUZUKI, nám zapůjčil k otestování nový model SUZUKI VITARA. Přečtěte si, jak test dopadl a prohlédněte si FOTOGALERII!

weby uniweb

Otestovali jsme nový vůz Suzuki Vitara mimo silnici

Se zapůjčenou pětidvéřovou Vitarou jsme vyzkoušeli jízdu ve městě, na okresních silnicích, na dálnici a také v těžším terénu mimo běžné silnice. Projeli jsme se po lesní cestě, po poli a po rozbité silnici v opuštěném bývalém vojenském objektu.

Rozjezd na mokrém travnatém svahu? Bez potíží!

Při testovací jízdě jsme zaparkovali poblíž lesní chaty, kde jsme přečkali nepřízeň letního proměnlivého počasí. Po vydatném dešti jsme se zájmem vyzkoušeli rozjezd na mokrém travnatém svahu. Oproti vozům s pohonem jedné nápravy se testovaná čtyřkolka zachovala suverénně.  Suzuki Vitara vyjela namoklý lesní svah s jistotou a bez jakéhokoliv váhání či nepříjemného prokluzování nebo cukání.

Asistent rozjezdu do kopce funguje spolehlivě

Nová Vitara je vybavena chytrým asistenčním systémem s názvem Asistent rozjezdu do kopce (HHC – Hill Hold Control). Funkce HHC umožňuje pohodlné rozjetí do kopce bez rizika couvnutí. Pokud řidič po zastavení v kopci uvolní brzdový pedál, systém udrží po dobu až 2 sekund tlak v brzdovém systému. Při rozjezdu řídicí jednotka tlak postupně snižuje a řidič tak má dostatek času přesunout nohu z brzdového pedálu na plynový.

Můžeme potvrdit, že systém HCC se automaticky aktivuje i do mírného kopce a je jedno, jestli čekáte před kruhovým objezdem v centru města nebo se snažíte rozjet do prudšího kopce mimo městskou zástavbu.

AllGrip - Užijte si potěšení z jízdy!

Na závěr bych rád vyzdvihnul technologii 4×4 AllGrip, která potěší každého milovníka jízdy v terénu, chataře, chalupáře, rybáře nebo třeba vášnivého houbaře. Systém pohonu 4×4 AllGrip nabízí řidiči 4 jízdní režimy: Auto, Sport, Snow a Lock. Tyto jednotlivé režimy můžete měnit pomocí jednoduchého ovladače.

Auto

Za běžných okolností udržuje režim Auto pohon předních kol. Pokud ovšem elektronika zaznamená prokluz pneumatik, systém se samočinně přepne do režimu 4×4. Režim Auto poskytuje jistotu v případě náhlé změny počasí, jako jsou například přeháňky. Vyzkoušeli jsme a opravdu to funguje bezvadně.

Sport

Režim Sport aktivně využívá pohon 4×4 pro dosažení co nejlepší výkonnosti v ostrých zatáčkách a na klikatých silnicích. Vyzkoušeli jsme a potvrzujeme lepší odezvu motoru a dynamickou jízdu.

Lock (uvíznutí v bahně či ve sněhu)

Pokud vozidlo uvízne, jsou zásahy stabilizačního systému ESP® a dalších elektronických funkcí optimalizovány pro vyproštění například z hlubokého sněhu nebo bahna. Tento krizový režim jsme nevyzkoušeli. Režim Lock se automaticky přepne do režimu Snow  v rychlostech nad 60 km/h.

Snow (sníh)

Režim Snow poskytuje optimální konfiguraci pohonu pro kluzké povrchy, jako jsou sníh, led nebo bláto. Tento režim jsme netestovali.

Otestujte novou Vitaru Vy!

Uvažujete o koupi nového vozu SUZUKI VITARA? Kontaktujte specialistu na auta  značky Suzuki v Plzni.

Autoservis Nedvěd - KONTAKTY:

Štefánikova 912/104
326 00 Plzeň-Černice

Telefon: 377 442 772
Web: www.suzuki-plzen.cz

E-mail: prodej-suzuki@autoservisnedved.cz

Lucie Vargovčíková
Telefon: 377 442 773
Mobil: 735 172 890
E-mail: prodej-suzuki@autoservisnedved.cz

Zdeněk Hora
Telefon: 377 442 772
Mobil: 730 512 083
E-mail: prodej-suzuki@autoservisnedved.cz

Servis
Zdeněk Hora
Telefon: 377 442 772
Mobil: 730 512 083
E-mail: servis-suzuki@autoservisnedved.cz

Po - Pá: 08-17:00
Sobota: 08-12:00
Neděle: Zavřeno

FACEBOOK: Autoservis Nedvěd

Fotogalerie
NetConcert George Duke Band

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
beton

Hlavní zprávy

 

NetConcert Music by Frank Zappa
uniweb weby