Co vás čeká: Hledáme do našeho mladého kolektivu šikovného a pečlivého člověka, který se bude starat zejména o komunikaci se zákazníky, obsluhu zákaznické linky, vedení pokladny, naskladňování a vyskladňování zboží, administraci zákaznických smluv a všeobecně administrativní činnost. Jedná se o zajímavou a různorodou práci.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: Hledáme flexibilního, pečlivého a zodpovědného člověka, se schopností se dále vzdělávat. Komunikativního s příjemným vystupováním a dobrými organizačními schopnostmi. Trestně bezúhonného. Hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci. Výhodou bude, pokud budete umět: Základní znalosti marketingu a obchodní cítění.
Základní přehled v IT. Anglický jazyk.
Prosíme o zasílání životopisu i s průvodním dopisem, abychom se dozvěděli, jaká je Vaše motivace a mohli lépe poznat Vaše přednosti. Předpokládaná pracovní doba je od 8:30 do 17:00
Co vám můžeme nabídnout: Nabízíme stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy.
Nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka. Pravidelný růst platu.
Vánoční prémie. Internetové připojení a IPTV. Možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností.
5 týdnů dovolené, Sick day. Pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme ;)
Životopisy s průvodním dopisem zasílejte na e-mail: kariera@internethned.cz