Čtyři nová pracoviště posílí agendu občanských průkazů a cestovních dokladů plzeňského magistrátu, kterou vyřizují úředníci v budově na náměstí Republiky 16. Po dlouhých a složitých vyjednáváních s dodavatelem systému tak magistrát může od 1. července výrazně zvýšit kapacitu možného odbavení klientů. Rozšířený počet přepážek z osmi na dvanáct podstatně sníží čekací dobu, kterou museli občané při vyřizování na přelomu května a června podstoupit. Zároveň dojde k úpravě úředních hodin pro veřejnost, jejichž změnu si kritická situace při vyřizování žádostí v tomto oddělení vyžádala.
Po 8 - 18 hod.
Út 8 - 14 hod. *
St 8 - 18 hod. **
Čt 8 - 14 hod. *
Pá 8 - 12 hod.
* po předchozím objednání do 16 hod.
** po předchozím objednání do 19 hod.
Plzeňský magistrát se stal prvním obecným úřadem obce s rozšířenou působností, který dokázal dohodnout s Ministerstvem vnitra přijatelné podmínky pro dodávku a provoz nových pracovišť. Za cenu, která odpovídá původní nabídce na dodání jednoho pracoviště, se podařilo zástupcům magistrátu dojednat dodávku techniky pro čtyři přepážky.