Automobilisté Rota Plzeň jsou v plné sestavě

O posádkách, které usednou do obou vozů Fiat Punto S1600 na dvoudenních mistrovských soutěžích i v rallysprintech, je už rozhodnuto. Plzeňský tým chce obsadit celou domácí mistrovskou sezonu, nejsou ale vyloučené výjimky v podobě startů v zahraničí. Oba automobily jsou technicky prakticky stejné...

Cílená propagace v Plzni

O posádkách, které usednou do obou vozů Fiat Punto S1600 na dvoudenních mistrovských soutěžích i v rallysprintech, je už rozhodnuto. Plzeňský tým chce obsadit celou domácí mistrovskou sezonu, nejsou ale vyloučené výjimky v podobě startů v zahraničí.
Oba automobily jsou technicky prakticky stejné, liší se jen v nepatrných detailech. Vůz s registrační značkou 10R 0001 dostane pro dvoudenní mistrovské soutěže posádka Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart. Vedení týmu chce oběma mladíkům vytvořit optimální podmínky pro další sportovní růst. Nečeká od nich tedy od počátku špičkové výsledky, ale odpovídající soustředěné nasazení a trvalý postupný růst výkonnosti.
V tomtéž vozidle se na rallysprintech představí posádka Lubomír Minařík - Karel Coufalík. Minařík, který se vloni stal s tímto vozidlem mistrem republiky skupiny A a vyhrál také třídu A6, se rozhodl opět věnovat rallysprintů a pokusí se navázat na úspěch z roku 2007.
Fiat Punto S1600 s registrační značkou 10R 0002 bude v obou mistrovských seriálech řídit dvojice Jiří Skoupil – Tomáš Singer. Skoupil spolupracuje s týmem ROTO Plzeň už několik sezón, nejprve jezdil s vozem Nissan Almera GTI, vloni přesedlal na fiat. Za ideálního spolujezdce pro sebe považuje zkušeného Tomáše Singera a požádal ho, aby s ním absolvoval kompletní program.
Vzhledem k rozsáhlému programu obou seriálů, které čítají po devíti podnicích, ale do celkových výsledků se započítává šest nejúspěšnějších, může dojít v průběhu sezóny ještě ke změně „jízdního řádu“ týmu. Rozhodovat se bude podle průběhu jednotlivých soutěží a jejich výsledků. Je tak pravděpodobné, vozy ROTO Plzeň se objeví i při ojedinělých startech v Polsku nebo Německu.
Může se také stát, že pokud některá z kmenových posádek soutěž českého mistrovství vynechá, objeví se v kokpitech hostující jezdci. Definitivní program bude během sezony upravován v závislosti na svých technických a materiálních podmínkách a samozřejmě i podle finančních možností jednotlivých posádek.
Vzhledem k obrovské náročnosti na technický tým při osmnácti domácích soutěžích v sezoně, bude zřejmě nutné ustavit i dva týmy mechaniků. Hlavní dozor nad nimi si podrží nezbytný Luděk Svoboda, ale nebude se moci osobně zúčastnit všech závodů.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 28.01.2008 08:10



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka