Sedmatřicetiletý Martin Fousek se stal marketingovým ředitelem skupiny Bohemia Sekt, největšího výrobce sektů a vína v ČR. Fousek už ve firmě několik let pracoval jako marketingový manažer. Poté působil rok jako šéf marketingu značky Adidas v ČR, odkud se vrátil zpět k vínu. Řekla to Hana Karnoldová z Bohemia Sektu.
"Díky liberalizaci trhu s vínem je nezbytné posílit marketing nejen v oblasti financí, ale i personální. Marketing značky tvoří především lidé. Martin Fousek je díky jeho předchozímu pracovnímu profilu a zkušenostem tím správným člověkem," uvedl generální ředitel Josef Vozdecký.
Fousek má prosazovat značku u českých spotřebitelů, dále analyzovat, plánovat a marketingově řídit celé portfolio vín a destilátů a hledat nové příležitosti na trhu nápojů. Vystudoval ekonomiku a řízení na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze a marketing na VŠE v Praze. Žije v Plzni, je ženatý a má dvě děti. Před prvním nástupem do Bohemia Sektu pracoval v Plzeňském Prazdroji a Keramice Horní Bříza.