Call centrum ČEZ zkolabovalo

Telekomunikační firmy nepřepojují hovory na call-centrum skupiny ČEZ. V současné době je obtížné dovolat se na poruchovou i zákaznickou linku.

Cílená propagace v Plzni

Telekomunikační firmy nepřepojují hovory na call-centrum skupiny ČEZ. V současné době je obtížné dovolat se na poruchovou i zákaznickou linku. Na vině je přetížení telefonních linek, kvůli kterému telekomunikační firmy odřízly call-centrum od provozu, řekl mluvčí supiny ČEZ pro západní Čechy Martin Sobotka.
Během čtvrtka výrazně vzrostl počet hovorů do call-centra. Poruchová a zákaznická linka ČEZ přijala ve čtvrtek přes 50.000 hovorů, což je rekord v historii call-centra, řekl Sobotka. Průměrná čekací doba se pohybovala do pěti minut. "Dnes jsme do 08:45 přijali 27 tisíc hovorů," doplnil. Ve směně je maximální počet operátorů, všechna operátorská pracoviště jsou v provozu.
"Pokud se někdo setkal při pokusu dovolat se s chybovým hlášením, jde o zprávu od O2, jehož ústředny kolabují. Prosíme o pochopení, situace je extrémní, čtvrtina zákazníků je bez dodávek elektřiny a o většině poruch pravděpodobně víme a na jejich odstranění pracuje více jak 1000 našich pracovníků," uvedl mluvčí. V mnoha případech spadlo na vedení několik desítek stromů, jejichž likvidace výrazně zdrží odstranění poruchy.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
19.01.2007 11:27



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka