Češi se cítí přesycení reklamou

Osmdesát procent Čechů má pocit, že jsou přesyceni reklamou. V podstatě stejné množství lidí se reklamním vysíláním raději vyhýbá.

Jarní servisní akce AUTO CB

Osmdesát procent Čechů má pocit, že jsou přesyceni reklamou. V podstatě stejné množství lidí se reklamním vysíláním raději vyhýbá.
Přesto ale zhruba 70 procent dotázaných označilo reklamu obecně za potřebnou pro hospodářství a oceňuje její roli umožňující existenci více médií. Přes 80 procent lidí označilo reklamu za prostředek manipulace.
Takové jsou výsledky průzkumu veřejného mínění agentury TNS Factum. Výzkum proběhl koncem roku 2003 na reprezentativním vzorku 976 obyvatel starších patnácti let.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 21.01.2004 10:44




0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka