Cestování vlakem z Plzně do Chebu komplikují výluky

Výluky komplikují cestování vlakem z Boru a Stříbra směrem na Svojšín, náhradní autobusy zde jezdí podle výlukového jízdního řádu. Z Plané se cestuje osobními vlaky Regionova. Na úseku mezi Stříbrem a Svojšínem se teď v rámci výstavby železničního koridoru pracuje v celém úseku, budují se spodky pod...

Jarní servisní akce AUTO CB

Výluky komplikují cestování vlakem z Boru a Stříbra směrem na Svojšín, náhradní autobusy zde jezdí podle výlukového jízdního řádu. Z Plané se cestuje osobními vlaky Regionova. Na úseku mezi Stříbrem a Svojšínem se teď v rámci výstavby železničního koridoru pracuje v celém úseku, budují se spodky pod železnicí. Během září dojde na pokládku první a třetí staniční koleje a stavbu nového nástupiště. V říjnu se počítá s položením páté a třetí koleje včetně částí dalších kolejí. V prosinci je na programu podchod a nástupiště ve Stříbře plus druhá a čtvrtá kolej. Podle harmonogramu skončí stavba v tomto úseku 18. prosince letošního roku. Další částí stavby v rámci optimalizace trati je úsek Pavlovice – Planá. Úsek mezi Svojšínem a Pavlovicemi se zatím nebude rekonstruovat. „V úseku Pavlovice – Planá se začne pracovat devatenáctého března příštího roku. Bude kompletně zrekonstuována trať, ale také staniční budovy v Brodu nad Tichou a Plané, včetně celého nádraží. Na skály, které železnici částečně lemují, bude nastříkán beton, nebo na ně bude položena síť, aby nepadaly kameny na trať. Máme připravené i přístupové cesty k železnici, které zpevňujeme. Až bude vše hotové, opravíme je,“ uvedl hlavní inženýr úseku Miroslav Kodera.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
15.08.2008 14:25



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka