Cestovky se na veletrhu v Kolíně nad Rýnem zajímaly o EHMK

V souvislosti se ziskem prestižního titulu Plzeň - Evropské hlavní město kultury se podařilo přesvědčit většinu významných německých cestovních kanceláří a tour operátorů, aby západočeskou metropoli zařadily do svých katalogů zájezdů pro rok 2015. Kromě již tradiční nabídky prohlídkových tras pivova...

Cílená propagace v Plzni

V souvislosti se ziskem prestižního titulu Plzeň - Evropské hlavní město kultury se podařilo přesvědčit většinu významných německých cestovních kanceláří a tour operátorů, aby západočeskou metropoli zařadily do svých katalogů zájezdů pro rok 2015. Kromě již tradiční nabídky prohlídkových tras pivovaru lákají své klienty především na prestižní titul Evropského hlavního města kultury. Vedle společnosti Plzeň 2015, která zde prezentovala kulturní program pro nadcházející rok, zastupovala město Plzeň na veletrhu RDA v Kolíně nad Rýnem během posledního červencového týdne příspěvková organizace Plzeň – TURISMUS. Poprvé zde představila komerční nabídku města v oblasti průvodcovských služeb a komentovaných prohlídek.
Plzeň a pivo k sobě neodmyslitelně patří, a tak hlavním cílem naprosté většiny zájezdů cestovních kanceláří, které do západočeské metropole pravidelně vozí turisty již několik let, byl donedávna především pivovar. „To se s blížícím rokem 2015 mění. Návštěva Plzeňského Prazdroje z nabídky samozřejmě nemizí, avšak stále více se do popředí dostává téma Evropského hlavního města kultury 2015,“ říká ředitelka organizace Plzeň – TURISMUS Zuzana Smotlachová.

Plzeň – TURISMUS společně s Plzní 2015 uspořádaly na veletrhu RDA tzv. Pilsner Abend, kterého se zúčastnily desítky významných hostů a firem působících na německém trhu. Plzeň se zde představila jako turisticky atraktivní destinace a budoucí kulturní metropole. Zmiňovaný Plzeňský večer patřil prezentaci hlavních událostí programu projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. „Velice nás těší, že se nám podařilo setkat se všemi klíčovými partnery. Program pro nadcházející rok byl pro všechny ústředním bodem zájmu. Troufám si tvrdit, že v žádné nabídce významných incomingových cestovních kanceláří nebude téma Evropského hlavního města kultury chybět,“ dodává ředitel marketingu a komunikace společnosti Plzeň 2015 Radovan Auer.

„Těší nás, že se o to, co se příští rok bude v Plzni dít, zajímají tak významné cestovní kanceláře jako Wolff či Frankenland. Nicméně je pro nás důležitý i zájem ze strany desítky menších hráčů na trhu, kteří se za námi během veletrhu zastavili, aby získali potřebné informace a kontakty, “ doplňuje Zuzana Smotlachová.

Vznikem organizace Plzeň - TURISMUS získala prezentace na zahraničních veletrzích cestovního ruchu další rozměr. Neslouží již pouze jako marketingový nástroj pro zviditelnění Plzně jako turisticky atraktivní destinace, organizace zde představuje svoji komerční nabídku služeb. Ta vychází z činnosti Turistického infomačního centra v oblasti průvodcování a komentovaných prohlídek.

Veletrh v Kolíně nad Rýnem je jednou z nejvýznamnějších akcí zaměřenou na skupinový turismus. Každoročně se zde setkává většina německých tour operátorů a cestovních kanceláří, které se specializují na evropský trh a realizují zájezdy do Čech. Kolínský veletrh se profiluje jako akce pro cestovní kanceláře organizující autobusové zájezdy z Německa do okolních zemí. Není zaměřen na individuální turisty.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 06.08.2014 17:04



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka