ČEZ bude rozesílat nové faktury za elektřinu

Vyznat se v platbách za elektřinu bude pro zákazníky Skupiny ČEZ snazší. K úplné faktuře splňující podmínky zákona přibude navíc zjednodušený přehled plateb.
Kvůli liberalizaci trhu s elektřinou zavedl stát povinnost rozesílat velmi podrobné faktury, ze kterých musí být jasné, kolik se platí za distribuci, kolik za silovou elektřinu a kolik za ostatní služby.

Cílená propagace v Plzni

Vyznat se v platbách za elektřinu bude pro zákazníky Skupiny ČEZ snazší. K úplné faktuře splňující podmínky zákona přibude navíc zjednodušený přehled plateb.
Kvůli liberalizaci trhu s elektřinou zavedl stát povinnost rozesílat velmi podrobné faktury, ze kterých musí být jasné, kolik se platí za distribuci, kolik za silovou elektřinu a kolik za ostatní služby. Mnoho zákazníků ale dává najevo, že upřednostňují jednoduché faktury a nechtějí znát podrobnosti. „Liberalizační faktury“ vnímají někteří i jako snahu o matení spotřebitele.
„Kritické ohlasy jsme odpovědně vyhodnocovali a společně s prodejní společností vytvářeli novou podobu dokladů. Postupně jsme je otestovali na vzorku zákazníků a následně provedli úpravy celého systému,“ uvedl generální ředitel ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
Skupina ČEZ tedy vychází svým klientům vstříc a před list s povinnými údaji přidává jednoduchou tabulku s těmi informacemi, o které většina lidí stojí.
Na prvním listu proto najdou lidé pouze tyto údaje: cena elektřiny celkem, zaplacené zálohy, výše doplatku/přeplatku, na jaký účet mají směrovat platbu. Na druhém listu pak najde podrobné informace o spotřebě, odečtech a rozpis jednotlivých položek.
„Vyhovíme tak oběma skupinám zákazníků. Těm, kteří chtějí jednoduchou a přehlednou informaci, i těm, které zajímá každý detail o spotřebě elektřiny, pochopitelně budeme i nadále sledovat ohlasy a budeme otevření ke změnám,“ dodal Šmucr.
Společnost ČEZ Zákaznické služby systematicky zaznamenává ohlasy zákazníků a sleduje jejich spokojenost, která je základem pro hodnocení úspěšnosti této firmy. V současnosti probíhá takzvaný „Projekt zákazník“. Jde o řadu opatření, která mají zlepšit kvalitu obsluhy a usnadnit zákazníkům řešení všech záležitostí spojených s dodávkami elektřiny.
V minulém roce nabídla Skupina ČEZ svým zákazníkům například možnost výhodné platby prostřednictvím terminálů Sazky nebo zvýšila počet společných obchodních kanceláří s regionálními distributory plynu z RWE Group. Výrazně se také zvýšila kvalita centra telefonické obsluhy (callcentra).



The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 25.07.2007 14:26



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka