ČEZ má třetí nejlepší kontaktní centrum na světě

Na konferenci v americkém Las Vegas proběhlo v minulém týdnu finále světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry). Zúčastnili se ho také zástupci týmu obsluhy zákazníků včetně generálního ředitele ČEZ Zákaznické služby Igora Šmucra a ředitelky úseku...

Jarní servisní akce AUTO CB

Na konferenci v americkém Las Vegas proběhlo v minulém týdnu finále světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry). Zúčastnili se ho také zástupci týmu obsluhy zákazníků včetně generálního ředitele ČEZ Zákaznické služby Igora Šmucra a ředitelky úseku Péče o zákazníka Mileny Linhartové.
V konkurenci přihlášených 1200 účastníků získali nakonec zástupci ČEZ Zbronzovou medaili. Do světového finále postoupili z regionální skupiny EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika), ve které uspěli v kategoriích Nejlepší kontaktní centrum, Nejlepší lídr a Nejlepší trenér kontaktního centra.
„Medailová pozice je pro nás velkým zadostiučiněním, ale zároveň i obrovským závazkem do budoucna. Že to nebyla náhoda, svědčí i další ceny získané v letošním roce, jak v individuálních, tak i skupinových kategoriích,“ uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr a dodává: „Před námi se umístila australská Commonwealth Bank a americká společnost Cross Country Automotive Service.“
„Ocenění je důkazem, že se nám podařilo naplnit cíl, který jsme si stanovili: být firmou s nejlepší úrovní zákaznických služeb. Uspěli jsme v konkurenci společností, které jsou striktně orientovány na zákazníky, a to dokonce v celosvětovém měřítku. Víme, že naši zákazníci hledí nejen na cenu, ale i kvalitu služeb při výběru svého dodavatele energií,“ řekl ředitel divize obchod ČEZ, a.s., Alan Svoboda.
Poprvé „zabodovala“ kontaktní centra Skupiny ČEZ v loňském roce, kdy suverénně zvítězila v evropské soutěži a získala Evropskou cenu kontaktních center (European Contact Center Award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best Multi Channel Contact Center). Před čtrnácti dny přidala Zlatou hvězdu v Mezinárodní soutěži za kvalitu z Paříže.


2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je jedna z největších světových soutěží pro kontaktní centra, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Pořádaná jí agentura Contact Center World.com, světová jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v průmyslu kontaktních center.

Obchodní kanály Skupiny ČEZ

Svým zákazníkům ČEZ nabízí řadu možností, jak komunikovat. Disponuje širokou sítí kamenných poboček pro osobní kontakt, zavolat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizuje podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem Virtuální obchodní kancelář. Zákazníci s významným odběrem mají k dispozici svého obchodního zástupce.
Podněty ze všech kanálů jsou centrálně evidované a vyřizované ve velmi přísných lhůtách, na které dohlíží neúprosný počítačový systém. Pro zvýšení kvality obsluhy je důležitý také propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 15.11.2010 07:23



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka