ČEZ Zákaznické služby vybojovaly stříbro v soutěži světových kontaktních center

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala druhé místo ve světové soutěži kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika). Přeskočila například i takové velikány jako je mobilní operát...

Cílená propagace v Plzni

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala druhé místo ve světové soutěži kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika). Přeskočila například i takové velikány jako je mobilní operátor Qataru s 80 miliony zákazníky. Jde tak o další ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty Skupina ČEZ komunikuje. Zahrnuje zejména call centrum v Plzni a Zábřehu na Moravě, zákaznická centra a internetovou obsluhu.
V konkurenci dalších 1200 účastníků získala kontaktní centra také cenu pro nejlepší zákaznická centra, nejlepšího vedoucího a nejlepšího trenéra.
2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je jedna z největších světových soutěží pro kontaktní centra, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. „Na základě našeho loňského vítězství jsme byli osloveni, abychom změřili své síly s obsluhou zákazníků na světové úrovni,“ vysvětluje ředitelka úseku Péče o zákazníka Milena Linhartová. 2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je tradiční soutěž pořádaná agenturou Contact Center World.com, světovou jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v průmyslu kontaktních center.
„Úspěch v soutěži je skvělou zprávou pro nás i naše obchodní partnery a současně i odměnou za naši každodenní práci. Takového úspěchu bychom však nedosáhli bez velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ. Je to pro nás velká pocta, ale zároveň i závazek,“ uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
„Jsme přesvědčeni, že Skupina ČEZ představuje to nejlepší, co lze od kandidátů na světovou cenu kontaktních center očekávat,“ uvedl prezident ContactCenterWorld.com Raj Wadhwani.


Obchodní kanály Skupiny ČEZ

Svým zákazníkům nabízíme řadu možností, jak s námi komunikovat. Disponujeme širokou sítí kamenných poboček pro osobní kontakt, zavolat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizujeme podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem Virtuální obchodní kancelář. Zákazníci s významným odběrem mají k dispozici svého obchodního zástupce.

Podněty ze všech kanálů jsou centrálně evidované a vyřizované ve velmi přísných lhůtách, na které dohlíží neúprosný počítačový systém. Pro zvýšení kvality obsluhy je důležitý také propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby.

Poprvé „zabodovala“ kontaktní centra Skupiny ČEZ v loňském roce, kdy suverénně zvítězila v evropské soutěži a získala Evropskou cenu kontaktních center (European Contact Center Award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best multi channel contact center). Za sebou nechala i takové firmy, jako jsou Barclays Commercial Bank, British Telecommunications, British Gas a další.




The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 28.07.2010 07:49



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka