ČEZ Zákaznické služby získaly v Ženevě další ocenění

V konkurenci obchodních firem 48 zemí světa získala obsluha zákazníků Skupiny ČEZ další ocenění. V soutěži 2011 International Quality Award (Mezinárodní cena za kvalitu) ČEZ Zákaznické služby převzaly platinovou hvězdu za kvalitu. “Oceněné společnosti jsou symboly úspěšného vedení, používání kv...

Jarní servisní akce AUTO CB

V konkurenci obchodních firem 48 zemí světa získala obsluha zákazníků Skupiny ČEZ další ocenění. V soutěži 2011 International Quality Award (Mezinárodní cena za kvalitu) ČEZ Zákaznické služby převzaly platinovou hvězdu za kvalitu.
“Oceněné společnosti jsou symboly úspěšného vedení, používání kvalitních technologií a inovací, které můžou sloužit jako vzory pro ostatní v jednotlivých oborech,“ uvedl prezident poroty Jose E. Prieto.
Dodal, že společnosti ČEZ Zákaznické služby se podařilo vytvořit tým orientovaný na trvalé zvyšování kvality poskytovaných služeb s důrazem na týmovou spolupráci, trvalé zlepšení procesů, excelentní vedení zaměstnanců, technologie a inovace.
„Jsem velice rád, že loňskou zlatou hvězdu jsme letos přetavili v platinovou. V době úsporných opatření je to pro nás dvojnásobný úspěch. Nebylo by to samozřejmě možné bez kvalitního týmu lidí, který u nás máme, a tímto jim gratuluji a děkuji,“ říká ředitel ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
Hlavním sponzorem soutěže 2010 IQA je mediální skupina ImarPress, která výsledky prezentuje ve více než 26 publikacích. To je také důvod, proč se tato cena stala symbolem kvality ve 178 zemích světa.

Obchodní kanály Skupiny ČEZ
Svým zákazníkům nabízíme řadu možností, jak s námi komunikovat. Disponujeme širokou sítí kamenných poboček pro osobní kontakt, zavolat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizujeme podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem Virtuální obchodní kancelář. Zákazníci s významným odběrem mají k dispozici svého obchodního zástupce.

Podněty ze všech kanálů jsou centrálně evidované a vyřizované ve velmi přísných lhůtách, na které dohlíží neúprosný počítačový systém. Pro zvýšení kvality obsluhy je důležitý také propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby.
Společnost ČEZ Zákaznické služby vznikla v roce 2004 jako 100 % dceřiná společnost ČEZ, a.s. Společnost zajišťuje prodej a obsluhu domácností a podnikatelského maloodběru, poskytuje základní zákaznický servis a služby back office velkým a středním zákazníkům, poskytuje služby pro prodejní i distribuční společnost.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 11.10.2011 06:19



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka