ČEZké call centrum boduje ve světové soutěži

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ se probojovala do finále světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry). V kategorii nejlepší trenér převezme v Londýně ocenění lektorka Zuzana Křížová, ředitelka úseku Péče o zákazníka Milena Linhartová bude ještě soutěž...

Cílená propagace v Plzni

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ se probojovala do finále světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry). V kategorii nejlepší trenér převezme v Londýně ocenění lektorka Zuzana Křížová, ředitelka úseku Péče o zákazníka Milena Linhartová bude ještě soutěžit o zlatou medaili a účast na finální konferenci v Las Pegas.
Jde tak o další ocenění všech způsobů komunikace Skupiny ČEZ s klienty, která zahrnuje call centrum, zákaznická centra či obsluhu prostřednictvím internetu.
Poprvé „zabodovala“ kontaktní centra Skupiny ČEZ v loňském roce, kdy zvítězila v evropské soutěži a získala Evropskou cenu kontaktních center (European Contact Center Award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best multi channel contact center). Za sebou nechala i takové firmy, jako jsou Barclays Commercial Bank, British Telecommunications, British Gas a další.
„2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry“ je jedna z největších světových soutěží, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center nejen na regionální úrovni, ale i celosvětově. „Na základě našeho loňského vítězství jsme byli osloveni, abychom změřili své síly s obsluhou zákazníků na světové úrovni,“ vysvětluje Milena Linhartová.
Soutěž se skládá z vyřazovací kvalifikace, tří regionálních a celosvětového finále. Na prvních třech v Orlandu, v Londýně a na Zlatém pobřeží v Austrálii proběhne výběr nejlepších kontaktních center v daném regionu (Amerika; Evropa, Střední Východ a Afrika; Austrálie a Oceánie), jež obdrží regionální cenu. Ti nejlepší pak postoupí do světového finále. Na čtvrté, finálové konferenci v Las Vegas, bude pro každou kategorii vyhlášen celkový světový vítěz.
„Uspěli jsme v regionu Evropa, Střední Východ a Afrika (EMEA), a to hned ve třech kategoriích: Nejlepší kontaktní centrum, Nejlepší lídr a Nejlepší trenér kontaktního centra,“ pochvaluje si Milena Linhartová. Nyní čeká tým Péče o zákazníka účast na konferenci, která se koná ve dnech 23. – 26.6.2010 v Londýně. „Každý finalista vede na konferenci přednášku na určité téma z oboru péče o zákazníky a soutěží tak o zlatou medaili. Její zisk zaručuje účast na finální konferenci v Las Vegas, kde má oceněný možnost reprezentovat svou společnost v celosvětovém měřítku a samozřejmě získat příslušné ocenění,“ přibližuje průběh klání Milena Linhartová
„Již skutečnost, že jsme se stali finalisty v regionu EMEA je pro nás skvělou zprávou a současně i odměnou za naši každodenní práci. Takového úspěchu bychom však nedosáhli bez velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ. Je to pro nás velká pocta, ale zároveň i závazek,“ uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
K postupu Skupiny ČEZ do finále se vyjádřil i prezident ContactCenterWorld.com Raj Wadhwani: „Jsme přesvědčeni, že Skupina ČEZ představuje to nejlepší, co lze od kandidátů na světovou cenu kontaktních center očekávat.“
2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je tradiční soutěž pořádaná agenturou Contact Center World, světovou jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v průmyslu kontaktních center.
Společnost ČEZ Zákaznické služby byla oceněna mezi devíti z 200 světových firem za inovativní přístup při využití moderních technologií a péče o zákazníky v TOP Global Copany Innovating in Customer Services.
Také v soutěži Innovation Award získala společnost cenu za integraci zákaznických center a spojení front office a back office.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 24.06.2010 07:12



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka