Díky fotbalu se z Čechů stávají pivaři

Mistrovství světa ve fotbale, které začne v pátek a potrvá přesně měsíc, zvýší podle Plzeňského Prazdroje domácím pivovarům týdenní výstav zhruba o dvě procenta. Čeští výrobci tak prodají desítky tisíc hektolitrů piva navíc.

Cílená propagace v Plzni

Mistrovství světa ve fotbale, které začne v pátek a potrvá přesně měsíc, zvýší podle Plzeňského Prazdroje domácím pivovarům týdenní výstav zhruba o dvě procenta. Čeští výrobci tak prodají desítky tisíc hektolitrů piva navíc. Vyplývá to z aktuálních výpočtů Plzeňského Prazdroje, který firma mezi spotřebiteli provádí pravidelně od roku 2002. Řekl to mluvčí podniku Alexej Bechtin.
Při podobných velkých sportovních akcích se zvyšuje krátkodobá spotřeba piva v Česku, dodal. Dlouhodobé statistiky Prazdroje uvádějí průměrné zvýšení týdenní spotřeby zhruba o 5500 hektolitrů. Loňská výroba domácích pivovarů činila 19 milionů hektolitrů. Téměř 16 milionů uplatnili výrobci na českém trhu, což představuje 300.000 hektolitrů týdně.
Značka Gambrinus z produkce Prazdroje je jedním z oficiálních partnerů fotbalové reprezentace ČR, což odráží aktuální reklamní kampaň. "Pokud však jde o spojení s MS 2006, Prazdroj respektuje marketingovou exkluzivitu oficiálních partnerů FIFA a akce ani reklamní aktivity přímo spojené s tématem MS v ČR, ani v Německu nepořádá," vysvětlil Bechtin. Oficiálním partnerem MS v pivním segmentu je americký pivovar Budweiser, dodal manažer sportovního sponzoringu Prazdroje Jan Kovář.
Díky mistrovství očekává Prazdroj také vyšší odbyt prémiového piva Pilsner Urquell na německém trhu, kde ho prodává stovky tisíc hektolitrů ročně. Země je s USA a Slovenskem hlavním exportním trhem Prazdroje.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
09.06.2006 08:12



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka