Dispečinku Vodárny se daří

První měsíc zkušebního provozu má za sebou nový centrální dispečink Vodárny Plzeň. Tam přicházejí veškeré informace o haváriích, poruchách a dalších problémech.

Cílená propagace v Plzni

První měsíc zkušebního provozu má za sebou nový centrální dispečink Vodárny Plzeň. Tam přicházejí veškeré informace o haváriích, poruchách a dalších problémech na vodohospodářské infrastruktuře.
    Nový systém umožňuje lepší přehled o vodovodní a kanalizační síti a proto je podle vodohospodářů likvidace havárií rychlejší a efektivnější. Na dispečinku se sbíhají informace o stavu více než 1 150 kilometrů dlouhé vodovodní sítě, 74 vodojemech, 33 čerpacích stanicích, 570 kilometrech kanalizační sítě a zprostředkovává prvotní zásah v místě havárie. K dispozici je moderní program znázorňující stav objektů na síti a umožňující sdílení informací o poruchách s ostatními pracovišti. Centrální dispečink s telefonním číslem 377 242 445 řeší především havárie a technické záležitosti. Nová centrála, která funguje nepřetržitě 24 hodin denně, za měsíc provozu přijala hlášení o více než 220 událostech.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 25.01.2003 16:29




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka