Dnes bude otevřena silnice Radnice - Chomle

Dnes od 12.00 hodin proběhne za účasti náměstka hejtmana Plzeňského kraje Ing. Vladislava Vilímce a radního pro dopravu Ing. Miroslava Jaroše slavnostní předání stavby „Silnice II/233 Radnice - Chomle“ přímo v jejím místě. Stavba byla zahájena v květnu letošního roku a ve stanoveném termínu 26....

Jarní servisní akce AUTO CB

Dnes od 12.00 hodin proběhne za účasti náměstka hejtmana Plzeňského kraje Ing. Vladislava Vilímce a radního pro dopravu Ing. Miroslava Jaroše slavnostní předání stavby „Silnice II/233 Radnice - Chomle“ přímo v jejím místě.
Stavba byla zahájena v květnu letošního roku a ve stanoveném termínu 26. září ukončena.
Rozpočet stavby podle projektové dokumentace předpokládal náklady ve výši cca 15 mil. Kč. Výsledná cena stavby financována z rozpočtu Plzeňského kraje po výběrovém řízení a dle skutečnosti dosáhla pouhých 11 770 000,- Kč
Zhotovitel - Max Bögl a Josef Krýsl, pozemní a podzemní stavitelství, kom. spol. Odštěpný závod Dobřany - provedl stavbu ve velmi dobré kvalitě a stanovený termín dokončení byl dodržen.

Stavba byla provedena na navazujících úsecích „A“ a „C“ k již opravenému úseku „B“ který se částečně sesunul do sousedící rokle - jednalo se o havárii - a byl již v roce 2006 opraven.
Silnice II/233 vykazovala v předmětných úsecích stavby „A“ a „C“ následující poruchy: sedání okraje zemního tělesa, utržená krajnice, částečné poruchy asfaltového krytu a vytržená ocelová svodidla.
Zajištění stability svahu silničního tělesa bylo navrženo dle doporučení inženýrsko - geologického průzkumu. Komunikace je v upravovaných úsecích rozšířena směrem do svahu na kategorii S 7,5. Celková délka opravených úseků „A“ a „C“ je 368,5 m.
Pro uvolnění staveniště byly ze svahů stávajícího zemního tělesa odstraněny náletové dřeviny.
Pravá část násypového tělesa silnice byla odtěžena (mimo úsek „B“) a provedena ze zemní vyztužené konstrukce systémem Terramesh v celkové délce 295 m. Pravý okraj násypového tělesa je opatřen ocelovými silničními svodidly.
Stavbou byly realizovány celkem 3 trubní propustky, do kterých je svedena voda z dlážděných nebo betonových rigolů a z příkopu na levém okraji silnice.
Svah na levé straně je místy zajištěn kotvenými gabionovými matracemi v úseku „A“ v délce 65 m a v úseku „C“ v délce 18,5 m.
Silniční provoz byl během stavby omezen na jeden jízdní pruh a byl řízen světelnou signalizací.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 01.10.2008 06:33



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka